Je ziet toch wel de reacties van anderen? Je hoeft het niet altijd te spelen om te zien dat Ubi niet echt goede games meer maakt.
Wat Hybrid zei over die interieurs en hoe NPC's zich gedragen klinkt echt goed, maar jammer weer wat reviews zeggen over dat de missies niet bepaald boeiend zijn en gewoon same old.
Ik heb nergens last van en voor mij is dit een van de betere games dit jaar. Bedoel meer dat mensen in het algemeen tegenwoordig van die kudde dieren zijn. Okee de game is technisch misschien niet geweldig, maar dan kan de game toch nog gewoon leuk zijn?
Heb toch maar besloten om mijn PSN preorder niet te cancelen... in de hoop dat ze die technische problemen snel gaan fixen met een patch. Vanaf nu ga ik Ubisoft games niet meer digitaal pre-orderen. Wacht rustig de reviews af...
Jezus man, dit is best droevig: http://www.ign.com/blogs/jdavisign/2014/11/11/8-real-things-i-experienced-in-assassins-creed-unity/
Rayman en Child of Light zijn wel echt toffe games. Laat me raden. Geen mainstream games dus die mogen lekker doen wat ze willen en kwaliteit leveren?
Nee, ik moet duidelijk zijn, excuus. Ik geniet van Rayman, ik koop geen AC en FC meer. Nu zit ik met een halve game, en kan niet switchen (Gamemania inruil actie). In seal gaat ie weg
Maar begrijp ik goed dat je die shit ook gewoon kan negeren en je character op de normale manier kan boosten? Dan is ermee te leven, begrijp me niet verkeerd..het is immens triest dat ze dit lopen te stimuleren, echt geld om makkelijker aan die skills te komen. Maar ik zou het gewoon negeren.
Huh? Omdat de game geen technisch wonder is en omdat er "timesavers" te koop zijn? Het is gewoon weer erg populair om een grote gameserie af te zeiken.
Mwa, je mag gewoon kritisch zijn vind ik. Zeker voor grote series. Ik zag het al gebeuren en wacht bij the division ook lekker af. Pre-orderen van ubi games doe ik niet meer.
Ik doelde ook meer qua isses met bergen sidequests, dat het spel weer zichzelf speelt etc. De technische issues waren in andere delen ook best veel aanwezig toch? Daarnaast lijkt het gewoon keer op keer hetzelfde concept geplakt op een ander thema. Boodschappelijstje de game... ik kan het niet beter beschrijven ben ik bang.
Je kunt je preorder van AC veranderen in een andere game die meedoet met de 19 euro aktie. Had het ook gedaan met CoD