Net even custom's gedaan met een aantal mannen hier, wat een epische game is dit toch. Geen enkele andere shooter geeft me zoveel plezier tijdens het spelen.
vraagje. Heb de game ook nu en heb twee dlc codes erbij gekregen, maar heb geen idee wat het inhoud. Kan het zelf opzoeken, maar vind het leuker om te vragen (ik weet het, totaal geen logica maar fuck it. Het is Halo ). Het gaat om de Pinata skull en Grunt Funeral.
Skulls zijn modifiers van de game. Die kun je aanzetten om de game moeilijker te maken. Sommige skulls blokkeren respawns, of je kunt je schild alleen opladen door enemies te melee'en, etc. Andere skulls zijn ludiek, zoals Grunts die in confetti uitbarsten wanneer je ze doodschiet. Maar eh.... DLC? Worden skulls tegenwoordig als DLC aangeboden? Wat een teloorgang.
Godverdorie zeg, duurt dat installeren echt zo lang bij iedereen? Ik sta echt al sinds 4 uur vanmiddag die games te installeren. Hoeveel gig was het in totaal? 45,5 toch? Niet normaal, is nog maar een centimeter opgeschoten sinds ik om 17:45 de deur uit ging.
Ik kreeg bij de halo set ook dat ik Halo Nightfall kan kijken. Maar bij de eerste episode staat 29 min coming soon en bij episode precies het zelfde. klopt dat ? Wanneer begint dat eigenlijk ?
"The update deployed to matchmaking was done on the server side and does not require an extra download to your Xbox One."
Heb flinke problemen met het joinen van party's, heb wel een open NAT. Hebben hier meer mensen problemen mee?
Lol, eindelijk installatie klaar. Zo meteen direct checken. Misschien sla ik Halo 1 eerst wel over, die staat nog behoorlijk vers in het geheugen. Aan de andere kant een non-stop rit door alle SP games heen, met name die van Halo 3, mag me wel opsluiten laten bij die gedachte.
Hoe kan ik iemand inviten voor mijn Halo CE campaign? Want in het eerste gebied...de soort tutorial, als ik dan mijn broer invite krijgt hij een error dat de server vol is.
Wat een geblunder vandaag zeg. Eerste kan je geen game vinden. Nu join ik eindelijk een game loopt hij vast tijdens het laden. Tweede keer precies hetzelfde verhaal. Hopelijk morgen eindelijk Halo spelen, vandaag één potje kunnen spelen