FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Zoals ik het zie: uitkomen bocht kies ik ervoor om in het midden te rijden. Mijn gedachte: Slim want dan kan je nog 1x regelmentair van lijn wisselen...
    Toen ik zag dat Stijn links bleef, blokkeerde ik de binnenkant zodat er niet ingehaald kon worden....door close racing een touché waardoor ik van de baan ga. Opzich het probleem niet, maar de plek niet terug geven, daar gaat het mij om...daar baal ik van!
    Neem voorbeeld aan ColdZero, die naar mijn mening een heer was, die heeft mij 2x getoucheerd en heeft mij voor laten gaan toen we weer "back to racing" waren...

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoezo is het slim om in de midden te rijden? Je wisselt van links naar midden.. dan heb je dus al 1x gewisseld. Niets slims aan 'in de midden rijden'. Het maakt niet uit of je van links op de baan naar midden gaat rijden, of van links op de baan naar rechts gaat rijden.. het blijft 1 wissel. Wanneer je voor midden kiest, moet je midden blijven en niet daarna weer naar links komen.

Ja ik heb je getoucheerd, maar néé in mij ogen was me niets te verwijten. Om die reden heb ik je niet de plaats teruggegeven. Heeft niets te maken met wel of geen heer zijn (wederom een onterechte beschuldiging aan mijn adres in mijn ogen).

Wanneer ik in mijn ogen fout zit en het qua tijdverlies enigszins binnen de perken biljft ben ik de eerste om plaatsen terug te geven. Op het rechte stuk in ronde 1 won ik onregelementair ongeveer 6 plaatsen, maar voor de eerste bocht had ik die alweer teruggegeven!

Ten slotte vind ik jou move daar ook niet echt de move van een heer.

Laatst bewerkt: 11 nov 2014
  3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Imo heeft Stijn gelijk. Maar om nou te spreken van beschuldiging is me te veel van het goede. Zeker als het dan een optelsommetje zou zijn. Zoals Aragnite al zei, biertje?! Kampioenschap is al beklonken.

Aragnite en f1freaky vinden dit leuk.
  4. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Mijn vraag is aan @Flavourlicious om hier even naar te kijken :)
    Benieuwd naar zijn mening :)

5. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Chips! Helemaal vergeten joh. Ik zit ook helemaal niet in het ritme normaal is maandag vrij en dan dinsdag racen maar dat was dit keer ook niet het geval en natuurlijk vorige week gemist. Mijn fout en excuses voor het niet afmelden.

Wel gefeliciteerd stijn!

B Tender vindt dit leuk.
  6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tjahh. Wanneer door de lobby wordt gezegd dat ik schijnbaar iemand van de baan heb geramd en hem daarmee een tweede plaats heb afgepakt... ...Klinkt dat in mijn oren als een stevige beschuldigingO-) Tgaat me niet om de punten, maar om het principe :)

Biertje vind ik een goed idee! :)

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Je kent Freaksel inmiddels al wel een beetje toch? Grote bek, klein hartje.

f1freaky vindt dit leuk.
  8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    2e plek TOEN onregelmentair heb afgepakt (later daarin verbeterd)
    Maak ook verder niet uit, heb mij zegje gezegd.

Biertje heb ik allang genomen! :) @Aragnite Neem jij een Whiskey?

Aragnite en B Tender vinden dit leuk.
  9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wanneer anders?? Ik heb hem toch maar 1x gepakt :p

10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Het had regelmentair moeten zijn bedoel ik daarmee...
    Cheers!

B Tender vindt dit leuk.
  11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Kunnen we trouwens geen poll maken voor Tenders champ-car?

12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    @Surreallistic, excuses! Bij de drukte en spanning van dat moment, schiet het waarschuwen er even bij in. Dat gezegd hebbende, als ik zo naar je clip kijk, is vooral het twee tikje debet aan de verloren posities. En dat tikje had je volgens mij kunnen voorkomen...

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Komt wat bedrogen over. Tis zware slowmo ;-) tel daar verbouwereerd van je uitremactie bij op en voila. Ik kan alleen gas loslaten/inhouden na de touche om te voorkomen dat ik er af zou spinnen.

14. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    gisteren weer voor t eerst in 3 weken achter het stuur gekropen van de RUF. was wel weer even lekker. al mis ik mn AM maten (soz Pim, tel jou niet meer mee als AM :p) heb mijn persoonlijk snelste tijd op de track in qualli weten te verbeteren dat vond ik wel gaaf. in heat 1 ook zowat die tijd gereden :)
    pitstraat exit op deze track is een drama, maar ik begrijp de keuze wel ivm risico op ellende in turn 1.

Stijn feli met je kampioenschap buddy. dik verdiend imo.

hopelijk tot volgende week amigo's

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Thanks Bart en Jeffrey! Ik heb zelf ook genoten van gisteren. In de kwali was het tot de laatste ronde heel spannend tussen Menno en mij. We reden bij elkaar in de buurt en konden dus van elkaar zien dat de rondetijden heel erg in de buurt lagen. Race 1 kon ik profiteren van enige consternatie achter ne waar geloof ik m'n Menno wat tijd en plaatsen verloor. Gat geslagen en niet meer weggegeven :) Heat twee vloog ik bij de start het halve veld voorbij over de pitlane. Was meer een uitwijk manoeuvre dan een inhaalactie en gaf die plaatsen dus ook gelijk weer terug. Mooie gevechten gehad voor positie. De lekkerrijdende lMenno was hier een brug te ver. Strak gereden hoor :)

Was een leuke race, zin in Spa. Bij het oefenen viel me op dat eigenlijk iedereen daar al best snel reed. Er zijn daar (voorde lengte vd,baan) relatief weinig bochte, dus het zal niet meevallen om daar 'het verschil te maken". Met de rechte stukken daar geef ik de viperrijders goede kansen!

16. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Filmpje van Tender bekeken, maar ben het niet eens met Tender, hij(freaky) mag 1x van zijn lijn afwijken, de ideale lijn die je daar volgt is van buiten naar binnen dus dat is m.i. niet afwijken van je lijn. Dat hij daarna denkt ik gooi de deur dicht is een slimme keuze en gezien het feit dat jij nog achter m zit, maar dat haal ik uit je huidige filmpje ... misschien dat andere beelden dit anders laten zien. Just my 2 cents :D

Jammer dat ik het moest missen maar het was laat en kinderen waren hyper en daardoor had het geen zin om te komen (was toch te laat) volgende week beter (sorry Bart dat ik er niet was, terwijl ik je zo opgejut had om te komen :D )

f1freaky vindt dit leuk.
  17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    @Flavourlicious. Zie ook eerder pbtje van mij aan jou : mijn puntentotaal klopt niet. Mijn slechtste resultaat wordt nog meegeteld. Wil je dit aub meenemen voor de eindstand?

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Aah dat was t. Ik had al het gevoel dat ik iets vergeten was wat op het forum stond. :p

Surreallistic vindt dit leuk.
  19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Heb het inmiddels voor elkaar gekregen om wifi vanuit m'n laptop te delen met connectify (je laptop werkt dan als een wifi repeater). Telefoons en Tablets werkt prima, dit weekend met de X1 proberen, dit heb ik door de drukte nog niet kunnen doen, en dan hoop ik de laatste race nog een keer mee te kunnen knallen (al is het maar voor de taart en het bier ter ere van Tender z'n kampioenschap).

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik trek me terug uit deze competitie, en zal me weer aanmelden in een komende AM competitie.

Deel Deze Pagina