[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hebt de PC versie niet gespeeld denk ik, console versie is inderdaad erger dan het woord kut doet vermoeden. :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    straks maar s kijken of of ik de unity inruil pre-order nog om kan zetten naar Farcry of iets anders (ja ik weet dat dat ook een Ubisoft game is :+)

met Mordor nog te spelen en GTA en DA volgende week heeft het geen zin om AC te halen als het niet echt de beste AC ever en een echte next-gen game is. En het klinkt alsof dat niet het geval is

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het blijft een gaming overkill deze maand, maar sommige eindigen niet best in de scores en meningen van gamers. Ubisoft moet je gewoon op een papiertje hangen, knijper richting 10 meter afstand brengen en schietoefeningen op uit oefenen. Is er geen consumentenbond voor gamers ofzo???

4. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ach dat zou je dan met bijna iedere uitgever kunnen doen.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor zover ik vernomen heb is het een hele toffe game, die helaas gepaard gaat met bugs en framerate issues. Op zich moet dat wel op te lossen zijn met een patch. Het is jammer dat zo een grote game niet goed getest wordt voor het in de winkel komt. Dit moet toch snel boven water komen tijdens tussentijdse evaluaties? First buyers worden er zo de dupe van.

Tegen de tijd dat ik m'n One heb, is er vast al een patch voor en draait het weer stabiel.
    Heb wel weer zin om lekker te klauteren en klimmen, om vervolgens van hoge torens te springen. :+

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Was allemaal maar gegaan voor Bayonetta 2 en de Mario Kart DLC, dan had je tenminste kwaliteit. :cool:

Oh, en Smash eind deze maand. :cool:

7. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    De review van Tweakers komt goed in de buurt van mijn kijk op de game.
    Een goed stukje leesvoer voor mensen die twijfelen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben eigenlijk wel klaar met last-gen hoe goed die games verder ook zijn

moet toch tussen DA: O, Farcry 4, GTA V, Mordor, CoD wel iets zitten wat ik leuk vind als ik straks van Destiny afgekickt ben .. geef eerlijk gezegd GTAV de meeste kans ook al is dat ook cross-gen:+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja daar kan ik het me ook in vinden (ook al drukt het de pret een beetje) En ook al wat ik al zei voordat de reviews kwamen.
    De game heeft een 7.6 op Metacritic. Is niet slecht maar kan beter. Als de performance issues er niet in hadden gezeten was die zeker wel op minimaal een 8 gekomen.

10. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Iemand de game al gespot in de schappen? :)

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb hem nog steeds in bestelling staan. Hoop dat het allemaal meevalt. Anders wordt het toch pokemon op de 3ds...of world of warcraft voor de winteravonden.
    Oh...en WWE 2k15.
    Maar toch hoop ik dat ie morgen op de mat ligt

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het was te verwachten dat er wat bugs en flamedrops gingen inzitten, maar om daar de game voor te laten liggen?
    na een patch is dat allemaal opgelost... idd normaal moet dat meteen in orde zijn, wij moeten ook de volle pot betalen!
    ik vraag me soms af wie deze games dan testen, testen ze dan met de ogen dicht ofzo,

toch zal ik hem halen, mss valt de SP wel nog mee

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zeker wel. Stuk vlotter dan traag omlaag klauteren, als je niet volledig beneden hoeft te zijn.

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik laat de game liggen uit principe kwestie.. Ze komen er gewoon te gemakkelijk mee weg iedere keer. En zolang idereen de games blijven kopen zal er geen verandering in komen ben ik bang. Vreemd dat de kleine titels van Ubi wel met veel liefde gemaakt zijn. Vagriant Hearts bv is een van mijn favo games uit 2014

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik twijfel nog of ik mijn pre order om zal zetten naar GTA V. Ik hoop dat de boel gepatched zal worden, ik heb jaren geen AC meer gespeeld en het ziet er zo tof uit allemaal.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hier nog 30 minuten aan gameplay van mij. Was een kleine livestream. Was gewoon wat aan het free roamen. Dus geen spoilers ofzo.

18. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Morgen maar naar de GM om AC niet op te halen, maar om pre-orer om te zetten naar Dragon Age ofzo. Ga me er toch aan irriteren, dus laat maar zitten. :+

20. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Het is ook een hele toffe game maar het ligt echt aan jezelf of je je gaat ergeren aan de bugs.

Deel Deze Pagina