nieuwe moves en wapen animaties zijn leuk maar qua dynamiek lijkt het nog heeel erg op het ouderwetse 1 voor 1 dood counteren van AC ik ben er wel over uit, ga kijken of ik mn pre-order nog om kan zetten. Het heeft geen zin om deze te halen als ik Mordor nog praktisch ongespeeld heb liggen
Dat wel. Maar dat heb ik nooit erg gevonden eigenlijk. Ze vallen nu wel vaker samen aan als je bezig bent met iemand dus zit meer tempo in het gevecht zoals je ziet. Al waren dit wel level 1 gasten. Dus niet zo moeilijk.
Jep Jesper Kyd was echt machtig goed met de soundtrack, spijtig dat hij niet in Unity zit. @Hybrid , jij bent wat verder in de game, weet jij of je ook weer gebouwen etc kunt kopen waardoor je weer inkomsten krijg?
Bizar dat de PS4 versie slechter performed dan de One versie. En beide ook nog eens op 900p. Slecht werk lijkt me. Overigens lijkt het me wel weer een leuke game, dus zodra ik Inquisition uit heb komt deze er wel ... EDIT Is de game al uit overigens? Zie allemaal mensen spelen ? (moet me dan inhouden hem niet vast te halen, maar ik wacht op Inquisition)
Je hebt een cafe theatre. Die krijg je onder je hoede. Die kan je helemaal upgraden door verschillende missies etc en is een grote bron van inkomsten. @0:48 One heeft een iets betere CPU. En NPC's zijn zwaar voor de CPU. Iedereen speelt hem al omdat die al uit is in US.
ik begrijp niet iedereen hier... eerst zo lovend over de game en nu omdat er een paar bugs inzitten is het ineens een slechte game? CoD loopt ook niet echt perfect moet ik zeggen, welke game geeft er dan geen last van een paar bugs? je lijkt wel een bende verwende puppy's! als je niet tegen een bug kan...koop hem dan, niet keuze genoeg in november (halo, far cry4....) maar loop daar niet over te neuten
Mooie samenvatting, die Microtransacties boeie me dan niet zoveel maar de framerate issues zijn voor mij wel echt gaar...
Een 'toelaatbare' bug is een NPC die bijvoorbeeld over een andere NPC heenloopt. De lage FPS die ik gezien heb op filmpjes is gewoon slecht testwerk, iedereen ervaart ze en dat had Ubisoft gewoon moeten zien. Daar mogen mensen best over klagen. Het is trouwens schandalig dat er mensen zijn die vinden dat games met bugs gereleased mogen worden, en dat andere mensen niet mogen zeuren. Ja, het is bijna onmogelijk om als bedrijf een game foutloos uit te brengen (miljoenen spelers zullen in een uur meer fouten ontdekken dan een testteam in een maand), maar dat wil niet zeggen dat er niet over geklaagd mag worden.
Hmmm, de verleiding is groot hem ff snel in US store te kopen. Maar speel meestal maar 1 game tegelijkertijd en volgende week komt Inquisition ....
mijn bestelling is verzonden heb er toch we zin in..en ach..bugs, lage FPS.. geef ik dat de schuld voor mijn slechte co-op spelen. iemand zin in co-op?
Is natuurlijk gewoon slecht werk van Ubisoft. Zware rekenkundig taken worden steeds meer juist op de GPU gedaan, ook in PC-land, omdat die daar veel geschikter en sneller voor zijn dan CPU's. Ubi laat op de PS4 gewoon heel veel (GPU) power liggen en dat vind ik persoonlijk wel kwalijk.
Maar hoe zit het met de missies dit keer? Leuk dat er een grote hoeveelheid aan is, maar is het weer standaard kost of bieden ze wel iets nieuws ook?
Uiteraard maar even uitzoeken ook toch? Wat is standaard? Achtervolgen ? Ja zit erin.. Hoe moet je missies gaan uitleggen en niet te spoilen dan is toch makkelijker om het op te zoeken in YouTube filmpjes? De vraag is door de persoon niet voor het eerst gesteld.