Wij hadden hetzelfde bij de tweede missie van Halo 1 in splitscreen coop. In de anniversary mode waren er flinke framedrops en zodra je naar de oude graphics wisselde liep hij als een zonnetje.
Net een potje gevonden en de lag was enorm, een vertraging was zeker 5 seconde. Dit was op Halo 2, die hadden toch dedicated servers?
Dat loopt het nog steeds niet goed online, want de lag was niet normaal. Ik gooi een granaat en vijf seconde later zie ik de granaat pas gaan.
Komt vast doordat er zo veel mensen Halo online aan het doen zijn. Dit konden ze niet zien aankomen, dat het zo druk zou zijn. Daar is zelfs Azure niet tegen bestand. Spoiler
Het is al officieel bekend gemaakt dat er server problemen zijn. Zal in de loop van de dag wel beter worden aangezien ze vandaag updates gaan doorvoeren.
Ik denk al reinstate MS gewoon ff de servs van de originele Halo 2 shit nog doper is dan de MCC. Best wel erg triest dat er problemen zijn voor games die al minimaal 2 jr oud zijn.
Er is wel meer mis dan dat. Ik las dat mensen in een potje met zes man de teams verdeeld werden in 1 vs 5. Bovendien schijnt de host in de halo 2 playlist iedereen te kunnen booten, waardoor je als team dan automatisch wint.
Hmmm, ik baalde gisteren als een stekker dat ik moest overwerken en geen tijd had om te spelen. Achteraf gezien niet geheel onhandig getimed dus. Heb nu vanavond wel tijd.... Alleen hopen dat het dan beter werkt. Heb zin in halo 2 swat op lockout! Is het trouwens mogelijk om ook voor MCC zo'n gamertag lijst te maken? Weet niet hoe dat moet, maar heb graag wat mede-forummers om met name co-op campaign te spelen.
Het schijnt dat de launch van Titanfall wel goed verliep he? Zouden er dan echt zo ziek veel mensen aan TMCC zitten? Ze zeggen dat ze dit niet hadden kunnen zien aankomen....maar kom op folks het is Halo.
" Microsoft has told Eurogamer that the new update to fix Halo: The Master Chief Collection's matchmaking servers has now gone live. The company has said it has seen "some improvement" following the patch, but that it is still "working around the clock" to improve matters further. "We are aware of issues some players have been experiencing with matchmaking and we're working around the clock, alongside the Xbox Live team, to improve the situation," a Microsoft spokesperson explained. "We have deployed an update that has shown some improvement, and we continue to optimise the experience. "The update deployed to matchmaking was done on the server side and does not require an extra download to your Xbox One. This is our top priority and will keep everyone updated regularly as we deploy continued improvements."
Ik kom nu regelmatig in een match mochten er mensen zijn die willen ranken voeg me toe gebruikersnaam is hetzelfde als mijn gamertag