[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Weer opvallend dat het dan niet andersom kan, want die cutscenes stotteren bij mij.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stotteren niet bij mij. Wel lage frames maar gelukkig gebeurd niet altijd veel tijdens cutscenes.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoel gewoon of er missies in zitten die nieuw zijn voor AC of dat het gewoon weer same old stuff is. Zijn het gewoon weer missies dat je iemand moet achtervolgen en uiteindelijk assassinaten of hebben ze meer diepgang nu, meer variatie? Gewoon dingen die de vorige AC games niet hadden. Ik vond ze allemaal veel te veel van hetzelfde (behalve de boot dan) en daarom werd ik zat van AC.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had blijkbaar al een Farcry 4 preorder dus Unity maar omgezet naar LBP 3

niet dat die game nu nu zo aanspreekt Mordor, GTA, DA, Farcry en Unity was gewoon teveel van het goede en teveel van hetzelfde

en met de framerate zoals hij nu is valt Unity gewoon af, die bekijk ik over een paar maanden nog wel eens

De rest van de bugs boeien me niet zo maar 24fps is gewoon niet goed genoeg, daar ga ik me aan irriteren

5. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Wat dat nu een goede toevoeging is de Co op missies daarin moet je samen werken om buit te verzamelen of een persoon om te brengen.
    Lijkt me behoorlijk nieuw :)

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Gewoon hetzelfde BigK, met coop toevoeging.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Daarnaast heb je ook co-op waat je Heist missies hebt en in SP heb je ook nog als nieuw iets waar je moorden moet oplossen.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat is 'standaard' 3d werk en komt de snellere GPU van de PS4 idd naar voren. Om de GPU rekenwerk te laten doen moet je er special voor programmeren. Dat hebben ze niet gedaan, anders hadden ze de crowds berekeningen (AI etc, geen geometry) kunnen offloaden naar de GPU. Maar goed niet gebeurd dus.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee klopt. Had ook graag gezien dat ze wat AI op de Xbox via de "cloud" hadden gedaan. Zoals Titanfall deed. Scheelt weer wat berekeningen en hopelijk wat frames.
    Maar als ze slim zijn doen ze met een patch het aantal NPC's omlaag. Weet niet of het makkelijk is en of het kan. Maar gewoon 15% minder NPC's op hele grote pleinen ofzo. Want daar kakt het vooral in. Op andere plekken is het gewoon prima. Zoals je ziet op die andere vid van DF.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Probleem ligt hem volgens mij gewoon in dat ze teveel AC eruit willen pompen in te korte tijd. Mobile versions, last-gen versie, current-gen versie en natuurlijk alles elk jaar opnieuw. Liever een veel betere AC eens in de twee, drie jaar, dan zo ...

Maar goed gameplay wise istie volgens mij best ok ...

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Tja, de vraag is: wil je ieder jaar een Assassin's Creed game die weinig nieuws doet en vol zit met bugs en shit, of wil je iedere 4-5 jaar een echt vernieuwende game die de nieuwe benchmark in dat genre wordt, zoals GTA...!?

Ik wacht lekker op The Witcher 3 straks in Februari, waar ik veel van verwacht, en dit soort games trek ik ooit eens goedkoop uit de budgetbakken als ik me toevallig verveel ofzo.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het kakt bij mij echt werkelijk overal in.. zelfs in een lege kathedraal.

http://xboxclips.com/videos.php?gamertag=dutch eternity

Zie filmpjes, ik kan ze alleen zelf momenteel niet bekijken..

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die kathedraal is waarschijnlijk meer een bug. Want daar had ik het heel erg. Niet meer zo erg gezien daarna.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Okay, sorry. Dat gezeur ook altijd. We wisten van tevoren natuurlijk al dat er wat bugs in zouden zitten en dat de framerate zo dramatisch zou zijn.

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Hoe heb jij je pre-order omgezet ? Wil bij nader indien toch liever ook een andere game. En volgens de Sony website kan dat tot 1 dag voor de release, al is het bedrag al uit je wallet gehaald.

Denk dat ik voor die 90eu... LBP3 en PES 2015 ga halen. Betaal ik wel 30eu extra. Maar denk dat k veel meer plezier zal hebben met die 2 games dan Unity. Heb daarnaast GTA V ook in de preorder dus dat komt wel goed.

Net even contact op genomen met Sony NL... Maar heb 20 min in de wacht gezeten. Uiteindelijk maar opgehangen... Zometeen maar weer proberen

16. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    misschien dat het al gezegd is maar ik kan het zo niet vinden... het co-op system werkt dat alleen online of kan je bijvoorbeeld ook met zn tweeen op 1 console die missies doen?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had een pre-order bij Gamemania, heb met die inruilactie een stapel games ingeleverd en dus voor van alles en nog wat een pre-order nu

dus ben er in mn lunchpauze even langs gelopen en even laten kijken op mn kaartje wat ik nog had staan en toen maar voor LBP3 gekozen omdat er voor de rest niks anders meer was :+

18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ook leuk dat die bij de preload als zowel download, bij 100% is maar iets van 7 gb gedownload heeft:F:.
    Gisterennacht dus even de eerste 2 missies gespeeld en daarna m'n ps4 uitgezet en gaan slapen.
    Wil ik net verder gaan, blijk ik missie 3 nog niet te kunnen doen, omdat die nog niet 100% gedownload is.
    Kan ik dus nog lekker even 28gb gaan downloaden. 3 kwartier verder en ben 2,5 gb opgeschoten, hij is met deze slakkensnelheid dus om 2 uur vannacht pas klaar. Wat een aids, had m beter bij de mediamarkt kunnen halen morgen.
    Gisteren heeft het dus ook echt blijkbaar 6 uur geduurd om iets van 7gb te downloaden dus8)

Numberless Zero vindt dit leuk.
  19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De game krijgt een 5 bij Joystiq. Ze moeten zich schamen dat ze na een goeie game als Black Flag gewoon weer achteruit gaan met de kwaliteit, is wel duidelijk dat deze game nog niet uitgebracht had mogen worden..

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn. Had gehoopt dat het bij de One wel een stuk vlotter zou gaan. Als het downloaden van games etc nog steeds zo traag is, is dat ook wel een behoorlijke doorn in het oog mbt digitale games.

Deel Deze Pagina