Ja het zit vol met zaken die het speelplezier bederven. Meer emotie deze Fifa, meer dan te voren? Klopt. Meer frustratie en woede. Eerste next-gen Fifa die ik speel, nou poe poe, ben niet zo onder de indruk hoor. Op de xbox one is het overigens - naar mijn inziens - nog erger dan op de PS4. Die error's kan je soms verhelpen door FUT af te sluiten en weer op te starten of je console even aan-/uitzetten. Hoewel, soms blijft zo een toernooi gewoon corrupt en kan je die finale nooit spelen.
@Saaslijer, die punten krijg ik ook niet, net als vele anderen hier, maar de punten worden toch wel opgeteld, ook al zie je ze niet. Zo ben ik wel kampioen geworden met 4 punten. Bij de meesten is dat volgens mij het geval. Zeg niet dat het bij jou niet anders is, maar die had ik nog niet gehoord. Dat is helemaal verrot.
Overigens, Op de tijdstippen dat je verwacht dat er meer mensen spelen lijken de problemen doorgaans stukken prominenter aanwezig, waardoor je al gauw geneigd bent te denken dat die gieren van EA FUT, misschien wel heel Fifa, op één of ander klein goedkoop servertje hosten, of althans proberen.
Zo heb ik ook wel gehad dat ik mijn team A rust gaf voor mijn team B (waarin een paar nieuwe spelers), maar dan speel je de wedstrijd en dan staat team A gewoon weer in de basis, ga je terug zijn die nieuwe spelers verwijderd uit het team of je speelt wel met team B maar dan zijn de nieuwe spelers alsnog weg en worden ze opgevuld door je eerste wisselspelers (staat opeens sirigu in je spits), maar dit valt op doordat je chemistry opeens veel lager is (ontbreken immers spelers, dus kan je nog snel terug gaan). Andere mensen hier ook last van? O ja, als je dit overkomt kan je gewoon met geschorste of geblesseerde spelers spelen. Zo stond ik zelf tegenover een geschorste Zabaleta.
Fifa 15 in het kort; één bak ellende.
Klik om te vergroten...