@Divimus is het een optie om na Spa (gt de eerste race van de megane cup te doen? Dan gaat het naadloos over.
We kunnen vanavond wel even oefenen. Ik zal rond 19:30 een lobby openen. @surrealistic als dat de deelnemers ten goede komt (max 12/1 wil ik daar best over nadenken.
Echt een leuke auto en een goede tune. Makkelijk voor AM en zou erg uitdaging worden omdat iedereen wel gelijkwaardig is. Oh en Tender zijn lag als ie twitch aan zet. http://xboxclips.com/video.php?uid=...nvan&vid=9728ff23-dc29-4dbe-a34b-90958f73f9e1
Misschien niet passend om over m'n eigen tune te zeggen, maar ik vond de auto en de test gisteren geslaagd!
Dus ik neem aan dat het vandaag niet doorgaat. Weet niet eens wie er precies meedoen en zo te zien zijn er ook maar 5/6 ingeschreven?
Eerste overwinning is binnen met Forza 5!! Pole gepakt en daarna heat 1 en 2 van begin af aan op P1 rond gereden Zonder dollen, jammer dat er niemand was gisterenavond. Had wel zin in de nieuwe cup. De auto rijd namelijk erg lekker. Gaat deze cup nog wel starten of laten we het voor wat het is? Zoals Denvan al zei zijn er maar een stuk of 6 man die meedoen
Gefeliciteerd Menno Ik wil even wachten totdat de GT3 cup afgelopen is. We hebben nu te weinig man om te starten. Dus voorlopig staat deze cup nog even op hold tot er meer duidelijkheid is over aantal deelnemers na GT3
Ik zou wel willen meerijden met #30. Mits deze start na de GT3 en anders schuif ik een weekje later aan.
Ik wil inderdaad wachten tot de GT3 cup afgelopen is. Dan doen we diezelfde week nog even oefenen met zijn alle het liefst en dan die week daarop beginnen we dan (eindelijk) echt !