Big savings on PS4 games start today, double discounts for PS Plus members Watch_Dogs, Killzone Shadow Fall, inFAMOUS Second Son, Thief, more http://blog.eu.playstation.com/2014...start-today-double-discounts-ps-plus-members/ Zitten wel een paar interessante bij. Ik pik zelf de season pass voor Resogun op voor €3,19.
Het was mijn eerste MGS-game en hij is me goed bevallen. Speelt heel soepel. De main missie en de overige missies vond ik tof en spannend. Dus ik zou zeggen: ja, maar ik weet niet van welk gedeelte je geen fan bent .
Het verhaal. Alles wat ik ervan zie klikt gewoon totaal niet. Staat me tegen. En ik heb vaak niet bijster veel geduld met stealth. Maar het open world deel klinkt dan wel weer aantrekkelijk.
Ik ben ook geen fan van echt pure stealth merkte ik (Thief) maar hier is het een soort 'semi-stealth', als je gezien wordt heb je een seconde of twee de tijd om diegene met een tranquilizer te verdoven bijvoorbeeld. En omdat de main missie niet bijster lang is (wel toffe intro hoor) valt het qua verhaal wel mee (heb zelf ook het achtergrondverhaal gelezen en vond het op zich wel interessant, maar af en toe ook wat warrig ).
kwam net hierheen om de discounts te posten. Zitten mooie deals tussen! edit: Valiant Hearts schijnt erg tof te zijn.
the last tinker wil ik wel hebben voor 6 euro denk ik... al mensen gespeeld?? leuk?? en worms battlegrounds.. is dat wat?
Die paar uur in MGS zijn beter dan je verspilde uren in 9 van de 10 games op PS4. Freedom Cry is toch standalone? Kan je daar ook een beetje bootje varen. Fuck Unity, maar voor €6 een beetje lomp AC doen met bootjes kan wel.
Nee, want dan kap ik er gewoon mee (Thief). Ik vond die missies gewoon tof om te doen en om S ranks te halen. En nog wat trophies gehaald die nog open stonden.
Yep, voor 9 euro kun je die (mini) game echt niet laten liggen. En idd, best leuke sales! Zit wat leuks tussen wat ik best zou willen kopen, maar met Lego Bats 3 nu en Dragon Age volgende week kom ik er toch niet aan toe.......
Ik wilde Freedom Cry kopen, maar ik zag in een video review dat er meer focus op stealth ligt dan normaal. Klopt dat? Anders laat ik em denk ik toch liggen denk ik.
Ik heb Freedom Cry ook maar gekocht. Mijn laatste Assassin's Creed was deel 1, maar dat varen in die boten leek me altijd wel geinig. Voor 6 euro zal het niet snel een miskoop zijn.
Net begonne met de game dust.. Leuke game tot nu toe Weet iemand hoeveel uurtjes speeluur degame ong is?