De PC-versie zal vanavond om 00.00 uur beschikbaar zijn op Steam denk ik. Dan kun je 'm daar kopen, of nu al op de bekende keysites natuurlijk.
Ik ga proberen om mijn huidige order maar te annuleren, en dan toch maar een cd-key kopen, voor de eerste keer geen hoesje Het moet maar, want ik kan gewoon niet langer meer wachten
Aaah, ik zit echt maar gek te worden hier xD. Geen enkele MM in de buurt, of andere game winkel. Maar goed, ik heb hem sowieso morgen Maar veel speelplezier iedereen alvast
Ik kan trouwens de MyClub bonus punten nog niet inwisselen. Dan geeft-ie een foutmelding. Ik veronderstel dat het pas op de officiele release-datum kan, dus vannacht 00.00 uur. De PC-versie kan ik zelfs nog niet installeren vanwege de datum. Dat laat Steam niet toe.
Nou, dus niet waar ik woon. Of ik moet een uur met het OV reizen en dat vind ik net teveel van het goeie. Dus dan maar even wachten
Kunnen jullie ook niet verbinden met de pes servers. Wil graag myclub spelen maar service doet het niet. ??
Haha Heb pas één potje gedaan. Kon nog niet echt veel veschil merken t.o.v. de demo. Eerste potje Ned 1 - 0 Mex. Was wel een update van 1.13GB die direct werd gedownload. Ik weet niet of dat de gameplay beinvloedt.
Gewoon wachten tot 12 uur vannacht. Dan is het officieel de release dag. Zoals ik al eerder schreef heb ik ook wat dingen gevonden die niet werkten ( bonus-code inleveren voor MyClub punten ).
Offtopic: Dan doe je het beter dan de mensen die nu op het veld staan. Ontopic: Heb je al gezien of de transfers in Eredivisie redelijk up-to-date zijn?
. Nee, heb echt direct een potje gestart. De update begon toen te downloaden. Verder nog niet echt gekeken (niet aan toegekomen).... Zal straks nog wel even een potje spelen. Nederland is idd gelicenseerd. Mexico niet overigens