R* dekt zich ook al in zo te zien. "Rockstar also asks that players have "a little patience" should there be "any teething problems" with the launch of GTA Online on the new platforms. "We have, of course, tested the game extensively but there is no way our several hundred testers can be quite as comprehensive as millions of players!" the developer said. "Please bear with us should any issues arise - we will be working hard to fix any problems that arise, and generally ensure this launch is as smooth as possible.""
Ik heb toevallig een interview gezien met een insider en die zei ook al dat netcode verreweg het lastige is in de industrie en dat lui die het zo goed als perfect kunnen beter bij nasa kunnen werken omdat het zulke heavy-shit is. Al zul je dit nog zo goed kunnen testen, waarschijnlijk zul je het nooit perfect kunnen launchen, maar het is en blijft wel gaar...
Ik snap wel dat ze er mee bezig, en ook ik merk dat er wel verbeteringen inzitten maar dat wil niet zeggen dat ik me niet verneukt mag voelen. We leven in 2014, niet meer in 1994 toen een game voor het eerst online ging.
"Just got a message in game saying that they're rolling out the sever update. Edit: just found a match after a minute of searching. Hopefully this continues and isn't just good luck."
Ik genoeg potjes maar geen enkele fatsoenlijke Elke game een verschrikkelijk delay wat het spelplezier totaal wegneemt. connectie getest op draadloos en die was 8mb down/2mb up, op mijn kabel dus nog veel sneller en alsnog deze delay, ik wil spelen om weer goed te worden maar dit is gewoon bagger en totaal niet leuk om te spelen.
Nou ik probeer nu een match te vinden in Team Halo 2: Anniversary, maar hij blijft searching for player zeggen. Ik probeer nu Team Slayer, en het enige verschil is dat ik nu aan de rechterkant van het scherm de game zie zoeken naar spelers.....maar nog altijd niets.
Als je na een paar minuten niks vindt, weer opnieuw proberen. Soms vind ik ook 15 minuten niks maar soms ook zo 3 games achter mekaar.
Ok man. Ja ik probeer het nog een paar keer en dan duik ik weer de campaigns in. Yep, ik had net een match in Halo 2. Was echt heel gaaf zeg. Maar na die match gaat het niet verder zoals in Halo 4? Je moet dan meteen weer matchmaking doen? In Halo 4 kon je de volgende map kiezen toch?
Ah das wel minder man. Tja ik heb zelf heel weinig Halo 2 online gespeeld man. Kortom...na elk potje moet je weer matchmaking kiezen? Krijg je dan niet heel vaak exact dezelfde map? Laat me gewoon voten. : (