[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Kan je je digitale penis net ff dat extra zetje niet geven he vanavond.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, jammer weer dit! :'-(

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Een uur bezig met een level op legendary, vind ik aan het einde van het level een terminal. Ik druk op X en krijg een filmpje te zien. Na dat filmpje wordt ik naar het hoofdmenu gezet en moet ik dat hele level weer opnieuw doen. Een heel uur voor niks gespeeld.

4. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Manmanman, wat een zooitje deze game. Echt onbegrijpelijke fouten door 343I. De dedi's zijn zeker nog niet aan, want de matches die ik momenteel vind zijn laggier dan de matches die ik voor de MCC release in Halo 3 zocht. MM is nog steeds fucked.

Stat tracking is ook volkomen kut. KD/r is volkomen nutteloos geworden, aangezien ze custom en matchmade games gewoon door elkaar heen flikkeren en je je K/D sowieso niet kan zien in de game zelf voor zover ik weet. Sowieso kan je je stats niet meer normaal terugvinden voor MCC: ik Halo 4 kon je nog door de gametypes heen enzo, bij MCC kan je niet eens bij individuele games kijken.

Wat een teleurstelling tot nu toe.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoppa, weer een potje gedaan net. Daarna bleef ie een kwartier naar 5 andere spelers zoeken en dat bleef bij doen. Halo 2 online is echt fun, al is het zeker wel effe wennen zonder dat sprinten. Als die matchmaking nou straks eindelijk eens goed werkt, zie ik mijzelf dit wel flink spelen.\

Damn zeg...zou 343 gewoonweg teveel hooi op hun vork genomen te hebben? Gekke bugs die hierboven te lezen zijn ook, wtf man.

Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  6. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    en ja hoor.. daar zit je dan meer dan een kwartier te wachten tot dat je een potje kan spelen, potje voorbij en het feest begint opnieuw pffff
    weer zo'n half broodje hamburger wat op de plank gaat...

is dit de standaard voor games vandaag de dag.. een BF4 met online shit... COD met lag.. HALO wat niet functioneert... die consument neemt wel af..

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik heb nog niet gespeeld maar online co-op campaign is wel probleemloos te spelen ?

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Tja ze komen er gemakkelijk mee weg door de servers en het aantal mensen de schuld te geven.
    Maar waarom kon het met Destiny dan wel goed gaan terwijl die game minstens net zoveel verkocht is?

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nou Destiny is ook zo'n halve hamburger... wat ons allemaal wel niet beloofd is wat er niet is en wat nu een money pit gaat worden genaamd DLC.
    Als consument moet je dot soort zooi gewoon weer in kunnen leveren bij de game store

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja hoor, 2 achievements staan nu op unlocked terwijl ze nog locked zijn en alles staat doorelkaar qua volgorde. Fuuu...

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog altijd weinig luck hoor met matchmaking, damn zeg. Dat gaat nog wat worden met Halo 5 beta.

12. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Heb ik ook last van, waren er eerst 4 maar nu staan er nog steeds 2 locked..

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Haha, ik heb een KD van 0.04 ofzo doordat ik met settings aan het kloten was in een custom game. Daarom zaten al mijn matties me dus te killen en lieten ze me niet de controls goedzetten. Ik mis de sprint knop toch wel na jaren geen Halo gespeeld te hebben! Ook is geen ADS en re-loaden met RB écht weer even wennen :+.

Nog flink wat problemen met de MCC tot nu toe zo te lezen. Ik hou me voorlopig alleen bezig met de co-op SP (was ik gelukkig van tevoren al van plan).

Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, echt raar. Ik had die soda cans kapotgeschoten op alle maps, maar die BLASTacular achievement blijft hangen en ik had ook een kill op een 343 developer.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt wel goed. Gebeurd bij Destiny ook soms. En opeens later krijg je hem.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb wat Halo 2A maps bekeken via custom game en man,...die zijn toch wel prachtig zeg. Vind het gelijk heel jammer dat maar zes maps deze grafische remaster hebben gekregen. What can i say ik ben een graphics ho.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar staat dan het wel door elkaar. :mad:

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    First world problems..

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik ga pas weer spelen als die game fatsoenlijk draait.
    Er zijn op dit moment te veel bugs en server problemen.

Helaas.

Laatst bewerkt: 13 nov 2014
  20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is redelijk broken ja, jammer! Wel wat games kunnen vinden, maar duurt erg lang.

Deel Deze Pagina