Kwam die stream gisteren tegen op Twitch. Heb 10min ofso gekeken en toen zei die man (die nogal heel sloom en raar praatte) dat hij naar bed ging. Met 3.000 views iedereen "NOOOOOO" aant roepen in de chat en weet ik wat. Kon met mn tablet de twitch link niet naar hier zetten anders had ik dat nog even gedaan.
Van wat ik nog heb kunnen zien was de belichting echt super nice. Lange schaduwen over de weg als de zon onder gaat etc. En als je in de auto stapt in first person je ook met zijn gezicht mee draait naar het contactslot, en ziet hoe hij de auto start. Kleine details, maar best tof.
Hij heeft ook nog een tijdje onder water gezwommen, maar het was niet druk zeg maar. Had eigenlijk allemaal kleine visjes enzo verwacht, maar het was meer een paar orka's en dan weer wat haaien. Maar het koraal enzo zag er wel mooi uit. Boven water (wateroppervlakte) vond ik het een beetje vreemd uit zien, alsof het de 360/PS3 versie was. Niet echt veel gespetter bij het zwemmen zegma. Het bleef een beetje vlak.
Sommige mensen in de chat bleven maar zeggen dat het een modded 360/PS3 versie was, maar volgens mij was dat niet het geval. Was op veel momenten te mooi om een 360/PS3 versie te zijn.
Laatst bewerkt: 13 nov 2014