Zit een stream te kijken. En die gast kreeg net een message ingame van "New matchmaking data" En had toen een game binnen een minuut.
Klopt, maar vind het al best snel van 343 met die fix, als het klopt. Er zijn studio's die er langer over doen. BioWare met Mass Effect I destijds heeft helemaal nooit wat aan de framerate gedaan bijvoorbeeld en dat was een stuk minder lastig programmeren dan bij de One. Benieuwd, straks misschien even kijken hoe en wat.
Hopelijk kunnen we vanavond gewoon wat potjes normaal spelen... kan ik ff wennen aan die hele besturing
Battlefield heeft er 3 maanden over gedaan om het goed speelbaar te maken. Pas na 10 maanden werkte alles vlekkeloos.
Ondanks dat de game te vroeg is gereleased, is het nog wel de beste en grootste FPS op de next-gen tot nu toe lijkt me. Als je de schaal van de maps, aantal spelers, graphics, variatie in wapens en gamemodes bekijkt is er volgens mij geen enkele game die in de buurt komt (vooral CoD niet). Ook hebben ze ontzettend veel tijd erin gestopt om het te fixen én te verbeteren. De Community Test Environment is een zege gebleken voor deze game en zullen ze ook in de toekomst de vruchten van gaan plukken. Belachelijk dat ze het spel in Alpha staat hebben uitgebracht ja, maar ik geef ze wel dikke kudos voor de manier waarop ze het opgelost hebben. Nu een jaar na de release denk ik dat we er wel beter van zijn geworden. Het komende jaar zie ik geen FPS uitkomen die beter is dan BF nu. Mocht 343 binnen een week de problemen met de MCC oplossen, dan hoor je mij niet klagen.
MM werkt nog steeds niet. Net 3x 15 minuten gewacht maar ik kon geen game vinden. Wat een teleurstelling tot nu toe zeg, gewoon spijt dat ik geld geef aan een ontwikkelaar die zo met hun klanten omgaat.
Pff, ik ben écht blij dat ik me in het kunnen houden en niet voor deze game speciaal een Xbone heb gekocht. Waardeloos dit.
Je moet ook geen 15 min wachten. Gewoon zoeken en als het na 2 min niet lukt er gewoon uit gaan een opnieuw doen. Zie streamers zo gewoon steeds matches krijgen.
Wat een hoop geklaag en gehaat hier zeg. Er zijn gewoon wat opstart problemen, iets wat (helaas) vaker bij grote releases het geval is. Ik ben dolblij met eindelijk weer een fijne multiplayer shooter zonder sprint, perks, kill streaks. En dat alles op dedicated servers. Sent from my iPhone using Tapatalk
Hopelijk kijk ik er zelf door al die menu's overheen, maar zit er nu ook matchmaking op online co-op van één van deze games? Kon het gisteren niet vinden in ieder geval. Verder ook nog maar twee matches kunnen vinden, waarvan 1x swat op beaver creek halo 2. Dat was weer ff wennen zeg, maar wel lekker
Damn, wat een dramaqueens allemaal, alles wordt wel gepatched, denk je nou echt dat ze het hierbij gaan laten?
Precies, niks aan de hand en hiervan leren ze alleenmaar. Tuurlijk hadden ze het misschien beter kunnen voorbereiden, maar opstartproblemen/kinderziektes komen overal voor.