1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky De PS4 mogelijke problemen en oplossingen-thread

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 17 nov 2013.

  1. Mandy

    Mandy New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb een vraagje!
    Ik heb een ps4 en ik wil er graag 2 tv beeldschermen erop hebben zodat ik met splitscreen in een spelletjes mijn eigen beeldscherm heb is dit mogelijk?
    Ik heb op internet gezien dat het gaat met een HDMI splitter maar kan je dan ook met splitscreen in een game je eigen beeldscherm gebruiken?
    Ik hoop op een reactie.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Mijn broer heeft zojuist een ps4 aangeschaft maar loopt tegen het probleem op dat hij geen gebruik kan maken van de partychat. Althans, een kleine 3 seconde en dan valt hij weg en komt er een nat error te staan. Zijn nat staat op type 2 dus dat zit goed.
    Heeft iemand een tip oid? Vind het zo sneu en aan mij heeft hij helemaal gaan donder want ik snap er de ballen van

    Alvast bedankt
     
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Hallo,
    Ik heb sinds de software 2.0 update een issue met Rest-mode, maar het is niet dé issue.
    Het probleem is namelijk niet dat hij er niet meer uit gaat en opstart, maar dat het oranje lampje gewoon totaal uit gaat. Dit is natuurlijk niet echt een groot probleem maar ik vind het wel maf en ik kan niks vinden als ik zoek naar andere gevallen. Iemand ENIG idee wat dit is?
    Alvast bedankt.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je dit na de 2.02 van gister nog steeds?
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  5. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    2.02? Na 2.01 nog wel, maar er is ook al weer een nieuwe uitgekomen? Ik zal even kijken.

    Update: hij doet het, bedankt voor het meedenken!:)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2014
  6. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Mijn ps4 is ineens heel traag geworden. Hebben meer mensen dit? Misschien na een bepaalde update? Mijn vriend was gisteren namelijk bezig met een bf4 update wat heel lang duurde, maar ik weet niet of dat de oorzaak is of dat het hiervoor misschien al was
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt, mijn UI is ook traag geworden de laatste dagen. Heel vreemd....

    Dit heb ik trouwens sinds de kleine firmware update.
     
  8. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb een probleem mbt firmware installatie. Ik heb een nieuwe sshd gekocht voor meer opslag en moet de firmware via een ubs installeren. Het probleem is dat de ps4 aangeeft dat ik 2.03 moet hebben, maar deze kan ik niet vinden op site. Wel 2.02 van 758MB maar niet die van 2.03. Weet iemand waar ik deze wel vandaan kan halen. Hij moet minstenst 700MB zijn omdat het om een
    herinstalltie gaat. 2.02 installeert hij niet (al gebrobeerd).

    Edit: Het is inmiddels al gelukt. Ik ben via een omweg toch terecht gekomen bij 2.03 en alles werkt perfect.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2014
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Mijn PS4 gaf vanmorgen een knal en toen vloog hij uit. PS4 starte gewoon op en ging digitale FIFA15 spelen. Daarna wilde ik Far Cry 4, fysiek, spelen maar de game loopt elke keer vast. Op m'n harde schijf staat de game opeens ook niet meer..... Guilty Gear Xrd SIGN fysiek loopt ook vast. Rare is, GTA V niet.

    Komt er dus op neer: Far Cry 4 en Guilty Gear Xrd SIGN pakt de PS4 niet, GTA V wel. Sommige games zijn van de HD verdwenen. En dan is er nog de knal en dat de PS4 uitvloog. Iemand enig idee? Kan ook niet online met de PS4 om wat te checken.....Storing is er nog steeds.
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Internetkabel eruit getrokken. Toen werkte alles weer....
     
  11. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja wat een kutzooi...voor de 2e x in 3 dagen dat de server van sony eruit ligt.... Lekker dan -.-
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Sinds vandaag, wanneer ik mijn PS4 afsluit, hoor ik 2x gepiep. Dit heb ik nooit eerder gehoord. Hebben jullie ook hier last van??
     
  13. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ook ja.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik hou mijn PS4 maar even helemaal uit deze dagen, voordat die dadelijk opeens de kamer uit loopt...
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had gisteren wel even die dubbele beep, maar daarna niet meer eigenlijk.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dubbele beep idd.

    En psn doet wederom nog steeds niks. Stelletje prutsers. Begin er nu echt klaar mee te raken. Ze willen blijkbaar dat we onze ps4 omruilen voor een One. Elke keer weer hetzelfde verhaal met psn. Live draait alweer een dag en psn doet nog steeds niks. Fijne service, helemaal nu zelfs singleplayer games online moeten zijn...
     
    Oujdi en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Die dubbele piep heb ik ook ja. Heel vreemd. Koop je net een nieuwe console en dan werkt het online niet eens een jaar na launch
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De One komt hier in april/mei. Maar het hangt een beetje van PSN af of de PS4 er dan uit gaat of mag blijven. Het feit dat het A) nooit werkt (hack groep of niet) en B) nog steeds geen optie heeft om te zien wanneer je vrienden online komen, is gewoon diep en diept triest.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En dan hebben we het nog niet over de messaging/chat functionaliteit die meer niet werkt dan wel. En dan al helemaal niet via de companion app. Ik dacht altijd dat de wijzen uit het oosten kwamen, maar daar begin ik nu wel erg aan te twijfelen ...
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2014
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien effe de stekker uit je modem/router trekken?

    Ben al vanaf 10.00 online...
     
    Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina