Ik zou hem hem echt volop Valiant Hearts aanraden. Ik dacht eerst dat het echt een heel simpel spelletje was, maar uiteindelijk vond ik hem echt super leuk. Spoiler Alleen het einde is wel echt sad en ik kreeg nog echt een brok in m'n keel. Die scene en die muziek erbij. Wow
Krijg volgende week mijn iphone 6plus. Maar beperkt tegoed voor games. Ik hou echt van jrpgs / hack and slash / top down dingeon crawlers. Nu zit ik er aan te denk om deze games te kopen maar meer keuze zou altijd goed zijn Dragon quest 8 Monster hunter fu. Een van de final fantasy (welke zal ik doen 1tm6 nooit gespeeld) Misschien hebben jullie nog andere echte aanraders?
Ja heb toen dq8 nooit gespeeld dus kijk er eigenlijk wel heel er naar uit om te doen. Denk ook dat dit een perfect begin is voor mijn 6plus gaming ervaring ^^
Ik wil graag een nieuwe XOne-game alleen ik kan maar niet beslissen welke van deze drie ik wil: AC Unity, Destiny of Shadow of Mordor. Alledrie verschillende games, ik weet Iemand een tip (+waarom)?
Ik heb Destiny en SoM. Unity bewust niet gehaald. AC games worden echt net als veel andere games nogal snel achter elkaar uitgebracht. Game schijnt dan ook moeite te hebben met framerate en bugs. SoM is echt een must als je Lotr fan bent of de combat van batman erg tof vond. Destiny is een toffe game mocht je zin hebben in grinden en coop gameplay. Unity zou ik voor nu links laten liggen. De andere twee games zijn zo divers dat daar niet echt wat over te zeggen valt. Dat zal jij moeten uitvinden.
Thanks! AC lijkt indd wat tegen te vallen. Ik denk dat ik die volgend jaar wel een keer ga halen. SoM, is dat niet heel erg repititief qua gameplay? De setting van die game trekt me wel, LotR blijft awesome (:
Ik ben het met je eens AC word te snel gereleased maar vergeet niet dat het wel twee afzondelijke teams zijn die hier aan werken dus elk team heft twee jaar de tijd. (nog steeds te snel). Maar dat dus, daarbij vind ik AC wel mee vallen ik persoonlijk vond Destiny erg tegen vallen meer een Halo meets Borderlands, je ziet toch dat Bungie niet helemaal los kan komen van Halo. Mijn mening, voor Barbabravo have fun with your pick and enjoy. Chop!!
Ik word gek, nouja, mijn portemonnee dan, Di. 27 okt. Halo 5: Guardians Vr. 6 nov. Call of Duty: Black Ops III Di. 10 nov. Fallout 4 Di. 10 nov. Tomb Raider: Rise of the Tomb Raider Vr. 20 nov. Star Wars: Battlefront Di. 1 dec. Just Cause 3 Ok, ik wil er niet meer dan 3 in eerste instantie kopen. Tips, moneywise of ander advies, idee?
Ok, gaat in de pip-boy Maar ik zit nog te puzzelen, want zomaar een game kopen is er tegenwoordig even niet bij he! Nee, season pass dit, dlc dat *edit* Halo 5: Guardians - Season pass / DLC niet direct nodig? Call of Duty: Black Ops III - Season Pass / DLC zombies, ik moet alle maps hebben Fallout 4 - Geen BS, top Tomb Raider - Rise of the Tomb Raider - Season pass / DLC Star Wars: Battlefront - Season pass / DLC net als Battlefield, tja. Just Cause 3 - Season pass / DLC niet nodig? Dang, dit gaat in de € lopen.
Ja tegenwoordig gaat het nergens meer over. En ja ook qua geld als je al die games perse wilt hebben haha.
Zal lekker wachten totdat de reviews er zijn. En dan een keuze maken. Bethesda staat ook niet echt bekend om lekkere stabiele games op release.