Dat is helder! Het gaat hier dus om een persoon waarbij ik mij moet melden. Thanks voor de uitleg! Mooi dat het 48 uur is want heb vrijdag geen tijd om deze Xur te bezoeken.
Nightfall zou gewoon standaard een Exotic Item op moeten leveren. Zeker gezien de "moeilijkheidsgraad". De level 28 Weekly een Legendary. Dan speel je tenminste ergens voor. RNG is een bitch.
Zojuist de nightfall gesolo'd. Krijg een legendary scout rifle van New Monarchy... Daarvoor al een shotgun van New Monarchy en daarvoor 7 coins
Ik kreeg een voidfang vestments, dus dat is best okay. Tweede keer kreeg ik een legendary rocket launcher die ik al had. Maar al met best nice
check deze superhandige site kun je in 1 oogopslag al je faction levels en loadouts en noem maar op zien op al je characters http://destinystatus.com
Ik speel sinds release eigenlijk ook niks anders meer. Het is weer net als met Dark Souls destijds, alle andere games die ik koop gaan na een uur de kast in en ik ga weer terug naar Destiny. Heb ook al bijna 10 dagen gespeeld
Wow, toch zo'n 73 uur Destiny gespeeld. Ben er helaas nu wel echt klaar mee op level 27, geen zin om te grinden tot 30.