1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Net nog twee potjes gedaan. Speelt prima. Passing blijft wennen op manual. Kwestie van oefenen. Scheids is slecht, das jammer.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  2. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik speel nog wel klein uurtje ML met Ajax, heb de stream aanstaan voor als mensen nog willen kijken. Speel momenteel op regular en gaat inmiddels al stukken beter als gisteravond. Misschien morgen maar even niveautje omhoog zetten ;).

     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het zo traag ogen.. En wat ik altijd ook vind, de bal lijkt altijd zo zwaar alsof het een ijzeren bal is ofzo.. Voor de rest oogt het oke..
     
  4. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja ieder zijn ding, ik vind dit stukken lekkerder spelen dat dat ubersnelle fifa met juist skippybal achtige taferelen bij wijze van spreken. Moest helaas alweer stoppen morgen weer bijtijds op. Kan nu alweer niet wachten om morgenavond verder te spelen :p
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ogen misschien wel, zeker de passing op momenten (als je zelf niet speelt tenminste). Tijdens het spelen heb je daar niet echt last van. Ik in ieder geval niet. Ik stoor mij persoonlijk meer aan de scheidsrechter. Het is een wonder als ik een keer een vrije trap meekrijg. Als ze dat nog weten te patchen ;)
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Serieus? In 3 potjes wel 6 vrije trappen gehad. Dat is meer dan 2 maanden demo time
     
  7. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga PES15 zometeen halen bij Gamemania, ik heb nog PES13, benieuwd of ik daar nog een euro voor krijg hehe.

    Ik speel het op de PS3, omdat ik 400,- veel vind voor een nieuwe console en PES15 eigenlijk het enige spel is dat ik speel. Verder is het ook een fijne bijkomstigheid dat op de PS3 het makkelijk is om OF toe te voegen. Zijn deze al uit, zodat ik met Everton FC kan spelen en een kloppend tenue?

    Cheers
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, denk het niet
     
  9. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Is het iemand gelukt om deze option file goed in PES te krijgen? Mijn PS4 lijkt USB's niet te herkennen ofzo. Bij Opgeslagen systeem data bij instellingen zie ik geen USB of inhoud. Zou iemand even stap voor stap kunnen uitleggen wat je precies moet doen?
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is je USB stickie FAT32 of NTFS geformatteerd? Volgens mij moet dit voor de PS4 FAT32 zijn.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik krijg echt verdomd weinig vrije trappen tegen.... Mzz.... Op Superstar?
     
  12. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, geen idee. Dit zal het wel zijn vermoed ik. Ga het vanavond checken. Thanks voor de tip in ieder geval.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    :eek:Ik heb het spel maar is een cadotje voor mijn broer. Nu zegt een vriend van mij dat er geen 2vs2 met guest in zit.. Kan iemand dit ontkrachten, please.
     
  14. CrewPlayNL

    CrewPlayNL Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het graag ontkrachten, maar dat kan ik nog niet. Wachten op de post en hopen dat ie dan in ieder geval vandaag binnenkomt.
     
  15. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    Zit er wel in!


    Check dit filmpje voordat ze de match opstarten aan de linkerkant, ADD GUEST.


     
    hayabusa halo vindt dit leuk.
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Weet iemand of met mogelijk is om tegen een vriend online te spelen met je Master League team?
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Snel een friendly gespeeld en training bijna volledig afgewerkt! (PS:cool:

    Tot nu toe speelt het heerlijk! Wist trouwens niet dat een voorzet met R2 ingedrukt een hoge voorzet was, deze lijken beter aan te komen, nice!

    Online kan ik pas vanavond controleren.
     
  18. CrewPlayNL

    CrewPlayNL Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohooo, ik heb hem ook binnnen (PC). Ik ga snel even proberen en zodra ik meer weet zal ik het hier laten weten.
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik verwacht hem ieder moment ook voor de PC. .
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hey ik heb hem

    wat mij opvalt voor de pc versie is dat er geen intro is als je bijv champions league speelt. je staat ineens op het veld. De spelers komen niet het veld op!
     

Deel Deze Pagina