BF is ook alleen maar schieten en daar heb ik nog meer uur in zitten (veeeeeeeeel en veel meer) CoD ook trouwens, en Halo ook... Destiny is voor mij een beetje de PvE of co-op versie van mijn dagelijkse paar potjes online knallen. Maar dan meer onderuit gezakt want het is maar PvE
Whaat? Hoe krijgen jullie het voor elkaar zoveel tijd in een game te steken! Jaloers! Ik blijf het een geweldig spel vinden! Op dit moment Level 24 en speel eigenlijk alleen maar Crucible. Gaat mij dat tot Level 29. brengen? Of moet ik daarvoor perse ook andere opties spelen. Ik begreep wel dat om level 30 te worden je de Raids moet spelen.
56 uur hier... had het na de raid wel gezien eigenlijk, en geen zin om de laatste 2 levels te grinden.
Tja, what can I say....het speelt gewoon zo verdomde lekker weg. En met een paar vaste buddies blijft het leuk. Ik doe ook lang niet alles meer zoals eerst. Ik doe 3 keer per week de raid (1 hard 2 normal...bedoeling is natuurlijk uiteindelijk 3 keer hard te kunnen doen, totdat ze lvl 30 zijn...maar dan is de DLC er hopelijk). Nightfall ligt eraan; als ie leuk is 3 keer, anders 1 keer. Weekly en daily 2 keer als ie leuk is, anders niet of 1 keer. Bounties pak ik alleen die ik leuk en makkelijk vind (en altijd te combineren...met de public events bv). Mijn main char (Warlock) doe ik alleen de raid (hard) en nightfall mee....op lvl 30 ben je wel zowat klaar. Mijn Hunter en Titan (beiden 28 ) kunnen nog genoeg ge-upgrade worden dus raids blijft het leukste om te doen.
En weer een server update... Ik wilde FC4 digitaal halen maar met PSN en al die updates haal ik wel een fysieke versie, kan ik tenminste gewoon spelen zonder internet. Wat een drama elke keer en voor ons is het ook continu op de meest ongunstige tijden.
Een duplicate wil je echt niet hebben... Je mag allang blij zijn als je een exotic max upgraded hebt. Echt zonde van je inventory space en tijd
Gewoon niet doen ja het is soms nogal vervelend dat switchen, maar je bent nog een jaar bezig als je wapens opnieuw gaat levellen
Ice Breaker had ik in no time op max. Mijn 2de kreeg ik een dag nadat ik hem van Xur had gekocht en die heb ik toen weggedaan omdat ik energies nodig had. Nu heb ik 82 energies en mis ik die ice breaker best wel...