Ik ga denk ik Infamous, Thief en Killzone: SF kopen in die sale die nu is. Was aan het wachten op Unity en Inquisition maar die worden het voor mij voorlopig niet. Unity omdat problemen die gefixt zullen worden, dus die speel ik later wel als ie goedkoop is. En Inquisition schijnt niet noob-friendly te zijn als je niet bekend bent met het genre en de lore. Dus ook die komt pas een stuk later. Voor 68 euro kan ik die drie games kopen en moet ik mij voorlopig wel mee kunnen vermaken.
Ik heb vandaag Assassin's Creed Freedom Cry gekocht via de store. Best een leuk spel om even tussendoor te spelen maar ik heb regelmatig dat hij even vast slaat. Tussen het spelen door of in menu's dat het beeld even bevriest. Iemand anders hier ook last van of ligt het aan mij
Ook maar eens kijken naar Freedom Cry. Een Unity komt er niet in, maar zo een mini(?) AC avontuur zie ik wel zitten. ____ Max: Curse of brotherhood vibes. Ziet er iig goed uit.
" Sony Online Entertainment has been quiet on the PlayStation 4 version of massively multiplayer first-person shooter PlanetSide 2 for some time. But it's still on track for 2014 - in beta form at least. Creative director Matt Higby told Eurogamer a beta will launch on PS4 by the end of the year. More information is expected to be announced during December's PlayStation Experience event in Las Vegas. The PC version of PlanetSide 2 turns two-years-old later this month."
Peggle 2 gekocht vandaag, leuke game. Ik zag dat je die ook online kan spelen. Heb alleen nog geen Playstation Plus.
Wie gaat LBP3 halen ? Er is zo weinig hype voor deze game. Hell... het spel heeft geeneens een eigen topic Heb LPB1 destijds kapot gespeeld. Misschien ga ik LBP 3 ook halen, maar eerst GTA V.
Tjah, ik weet het niet. Ik was echt hyped voor deel 1. Daar heb ik speciaal de Playstation 3 voor gekocht. Deel 2 kocht ik ook meteen bij de release, maar daar was ik na een week wel klaar mee. En die was ook binnen no time voor een prikkie te koop. Deel 3 komt ook zeker in huis, maar ik was wel op een prijsdaling, want het is toch allemaal meer van hetzelfde.
Dit spel verdient ook de nodige aandacht: Iemand de alpha toevallig gespeeld? Iemand zin om een thread te maken?
Ik had me 27 keer ingeschreven voor de aplha, maar ze lieten me niet toe Ik word om de een of andere reden nooit toegelaten tot beta's door Sony. Ik zal wel stinken ofzo.
De mini AC is best vermakelijk en AC Unite komt er ook zeker. Maar wacht wel tot hij goedkoop op marktplaats langskomt. Waarom komt AC Unite er bij jou niet in als ik vragen mag? Ziet er erg goed uit als ik JoeTjoep mag geloven
Schijnen wat erg veel bugs in te zitten, dus ik wacht het allemaal af. Met GTA V wat ik nog nooit gespeeld heb en een Dragon Age waar ik al tijden naar uitkijk vermaak ik me wel. Ik heb geduld. Oh, en die sale natuurlijk ook nog. Zoveel games, zo weinig tijd.