ik vind persoonlijk dat het allemaal wel meevalt, je voelt wel dat de game soms wat te laag draait, maar dat is zeker niet constant en voor mijn niet echt storend, na een uurtje spelen heb ik nog geen echte bug gehad, wel soms wat lage framerate maar dat is het dan ook, waar ik mijn het meeste aan stoor zijn de lange laadtijden, ook dit wel eens veranderen.... de ene keer heb je in enkele sec je verdere game en soms duurt het wel een min op de zelfde scherm! verder ben ik toch wel blij dat ik de game heb, en Parijs het ziet er echt wel schitterend uit. Als ze nog die te lage framerate kunnen fiksen is dit echt wel een topgame
Ja precies, vind het ook allemaal wel meevallen. De laadtijden zijn trouwens een stuk korter als je het installeert op een externe schijf. Het enige wat ik wel echt storend vind is dat je sommige dingen alleen kunt unlocken m.b.v. de companion app. Daar heb ik geen zin in en bovendien is dat echt een gare app.
Moet toch toegeven dat ik vandaag minder problemen heb gehad. Maar gister nacht was het echt irritant; beeld haperde als een malle op sommige momenten, veel texture pop-ins. Ben ook nog 2x door de grond gevallen. En dat allemaal in 2 uurtjes. Heb vandaag 3 uurtjes gespeeld. En het is allemaal een stuk minder. Nog steeds niet hoe het hoort te zijn, maar ik heb me niet zo geirriteerd als gisteren. Erger me wel nog steeds aan de laadtijden. Als je een memory sequence voltooid, duurt het best lang voor je weer kan spelen. Als je dood gaat of als je vanuit het menu op doorgaan klikt duur het ook best lang voordat je weer kan spelen. Valt nog genoeg te fixen.
Ik heb nog steeds een zwaard. Ben net een uurtje bezig. Maar die uitnodiging voor elders, is dat in game? Ik zie nog nergens iets staan. Of komt dat later in het spel. Ik kan ook niet naar een menu gaan ofzo
Lol Ja ik heb die groep gemaakt en moest een naam hebben die beschikbaar was. Elders...tja sommige zijn al wat ouder en wijzer hahaha. Nee hoor er zit geen specifieke reden achter. Ik kwam er toenstraks achter dat je zowel een zwaard en een pistool kan kiezen en ik dacht dat alles of of was. Geloof dat Hybrid ook invites kan versturen voor de groep want hij is ook leader
Kan deze game misschien wel vrij cheap krijgen. 35 euro, hopelijk inclusief. Laat ik wel liggen tot alles gerepareerd is, waarschijnlijk pas volgend jaar Ubisoft kennende.
Weet iemand toevallig nog een adresje waar de Notre Dame Edition te krijgen is? Zou zeer gewaardeerd worden!
Als er iemand zin geeft in een potje coop voeg me maar toe of nodig me uit als ik aan het gamen ben GT opeltwintop2007 op xbox one
Welk platform? PS4 is 'ie hier en voor de XOne is de levertijd wat langer http://www.nedgame.nl/zoek/*/*/*/*/*/*/*/*/*/unity notre/
Uurtje bezig geweest: Sommige dingen zijn mooi zoals Belichting Je kunt bij t klimmen soms ook door openstaande ramen door n huis Het lopen vind ik tegenvallen Het klimmen is mwah Die laadtijden wtf en waarom zo vaak?? Waarom loopt t niet zoals brotherhood??? Ik wil gewoon brotherhood maar dan in andere setting met wat extra soorten missies. Het begin was ook mwah. Niet zoals in deel 1 waarbij je meteen 3 uur achter elkaar speelde en je je ogen niet kon geloven. Ik ben op dit moment nog meer onder de indruk van blackflag die veel mooier is dan op de 360. Er zit wel potentie in unity.
Ik heb de ps4 editie. Merkte net dat hij opeens heel veel lawaai maakte. De fan maakte echt overuren. Dacht dat mijn ps4 weg zou vliegen. Het gekke was dat dit gebeurde in het menu waar je Arno kan aanpassen. dit gebeurde ook al bij de menu's van cod aw. Meer mensen hier last van? Ps mooi spel hoor, maar framerate valt me erg tegen. Tot een tijdje terug werd er nog gesproken over 1080p en 60 fps. Dat trekt de ps4 en xbox one dus echt nooit. Ben wel wat teleurgesteld in de nieuwe consoles.