1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Game is net een paar dagen uit, het wordt allemaal wel weer goedgemaakt. Games die in een keer werken bij een release is verleden tijd.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    En daarnaast ben niet je afhankelijk van MM, genoeg te doen in bijvoorbeeld campaign of custom games tot die tijd. Komt wel goed...
     
  3. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor dat er aardig wat probleempjes zijn met MM. Heb het zelf nog niet geprobeerd, omdat ik met de campaign bezig ben. Heb nu Halo CE uitgespeeld op heroic en nu bezig met Halo 2 en dan de andere 2 campaigns.

    GT: LoNe HeRo NL
     
  4. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Gamers halen vooral Halo voor de multiplayer. Dat het één dagje niet helemaal werkt kan ik snappen, maar dit is de derde dag en nog steeds geen soepele multiplayer ervaring.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is ook zo, maar ze doen er heus wel alles aan en als het eenmaal loopt ben je het zo weer vergeten. Ik ga wel eerst Campaigns doen...
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    games zoeken gaat nu lijkt het vrij soepel maar heb wel het idee dat er nogal wat lag is
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik word zo schijtziek van die vieze vuile stink noobs waarmee ik verplicht ben te spelen aangezien je geen games kan vinden als je in een team zoekt.

    Halo = competitief, halo = teamwork, halo = verplichte headset , halo = callouts kennen, halo = wapensspawns timen
    halo = kutkutkutkutkut momenteel want niks van dit alles is mogelijk momenteel.

    Gadverdamme wat is dit jammer (dan ga je toch singleplayer spelen? NEE, singplayer speel ik alleen als ik ziek of moe ben en dus te slecht ben voor MP)
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Xbox One krijg een bundel met TMCC voor 399 euro.

    Damn nu wordt het echt fucking aantrekkelijk:eek::eek::eek:
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice! Witte of zwarte console?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ja, dat was toch niet anders in oudere Halo's als je nog een laag skill level bent en je speelt met PUG's waarschijnlijk en niet met een eigen team.

    Volgens mij is Lone Wolves geschikter voor jou.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  11. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1


    Zelfde probleem voeg me toe BlackmasterNL
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Geef het een week, dan is het hopelijk opgelost. Dan gaan we weer als vanouds knallen ;)
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel anders altijd zonder headset Halo, nou'ja behalve als ik met vrienden speel.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Same. Bij Reach had ik standaard alle spelers op mute en alleen party.
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dat is dus ook precies de reden dat ik met 4 topspelers in een team wil zoeken naar andere mensen.

    Halo is geen COD of BF waarin je lekker kan soloen, daar is Halo niet voor gemaakt.

    Net trouwens 5 games achter mekaar 3v4 4v5 gespeeld, hoe treurig
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb me anders prima vermaakt met Lone Wolves, de enige die je daar wat kan verwijten is jezelf :+
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Same story hier nog steeds inderdaad. Blijft maar spelers zoeken, soms zie ik zelfs niet eens de speler lijst rechts. Dan ineens na een paar minuten een match. Dus met geduld is het te doen, hopelijk gewoon gauw dat het vlekkeloos loopt.

    En dan heb je een match.....heb je weer lag. Mja.....nah. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2014
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij vind de matchmaking nog maar sporadisch een game. Zijn er hier mensen die zin hebben om custom games te spelen?
     
  19. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja invite me maar BlackmasterNL
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Meerdere vrienden van mij hun level zijn ook gewoon (meerdere keren zelfs) geresest, ook lekker ben je eindelijk level 10 en daarna weer level 1 :p

    EDIT: Ik zoek sinds een paar uur de hele tijd met z'n 2en naar games, je kunt gewoon games vinden maar bijna na elke game moeten we beiden halo afsluiten en opnieuw opstarten om elkaar weer te kunnen joinen.

    Nog steeds behoorlijk kut maar in ieder geval 1 fatsoenlijke teammate waardoor 3vs4 ook niet meer zo'n probleem is.
     

Deel Deze Pagina