1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, alle originele mappen van alle Halo's.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ah dat is mooi! Nu gauw weggaan want ik heb weer allerlei filmpjes van de Halo's gezien en er kruipt weer een hype gevoel op en dat moeten we niet hebben! :+

    Ik zal morgen vast weer kijken en mezelf pijnigen :+
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, wist je al dat er in december een Halo console bundel komt? :p
     
  4. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Is nu ook al beschikbaar. Zojuist besteld via de webshop van mycom, morgen in huis als het goed is! :D
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, nice! Ik zie het, zwarte console dus.
     
  6. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Jup, helaas geen fancy Xbox One met MCC print of exclusieve controller maar voor 400 euro kon ik hem niet laten liggen.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Alvast veel plezier! :)
     
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Wat kraam jij een onzin uit op de vorige pagina zeg. Niet te zuinig. Ik had moeite een post te kiezen om te quoten.

    We hadden moeten verwachten dat je in 1 mp potje per 3 kwartier komt? Laat mij ook eens in jouw kristallen bol kijken alsjeblieft. Deze release is beroerder dan het gros dat ik heb meegemaakt. Destiny liep beter dan dit, Diablo 3, COD AW etcetc. Tuurlijk hadden(/hebben) ze wat problemen, maar je kon in ieder geval de release dag of de dag er na spelen.

    Het grootste deel van de mensen die deze box gekocht hebben, hebben dit gedaan voor de multiplayer. Voor de single player gooi ik wel m'n xbox of 360 aan.

    Natuurlijk zijn er meer dan genoeg nieuwe games die ook gespeeld moeten worden. Ik ben intussen ook bezig met Unity, CoD AW, WoD, SC2, SO, SoM etc. Maar punt blijft dat ik deze game heb gekocht om weer wat potjes Halo te kunnen spelen. Als dit het niet doet, krijg je gewoon niet uit de game wat je de game heeft doen kopen. En ja, dan word je pissig. En terecht.

    Ben nog niet eens toegekomen aan je uitspraken dat het wel 4 games in 1 box zijn, dat renoveren moeilijk is dan opbouwen en dat je de berichten met leedvermaak zit te lezen. Lekker figuur ben jij. Zitten gniffelen omdat anderen niet een van hun favoriete games online kunnen spelen, terwijl ze de game daarvoor gekocht hebben.
     
    Striker NL vindt dit leuk.
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Man, man... echt geweldig om classic Halo 2 MP te spelen. Net op Midship, speelde echt heerlijk! Al die sticky nades overal, haha. Awesome!
     
  10. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds gister ook in m'n bezit.
    Jammer dat de multiplayer nog niet soepeltjes werkt maar die remasterd maps spelen echt heerlijk!
    60 fps ftw:cool:
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    hahhahaha jij bent zo'n type die met alles genoegen neemt... al op twitter gekeken? zijn maar weinig die deze mening met je delen en ik overigens ook niet.

    Die gasten hadden zelf wel na kunnen gaan dat iedereen de MP wil gaan spelen en niet de SP, dan hadden ze die shit maar beter moeten testen!
    Om nu elke game aan de kant te gaan sodemieteren omdat er weer bugs in zitten dan hebben we gauw een kast vol en neem niet aan dat ik de voorbeelden hier neer hoef te zetten want die kennen we o.a. zelf wel.
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En jij bent zo'n type die bij een kapotte telefoon eist dat het ook binnen een dag gerepareerd is? Andere uiterste is nou ook niet echt reëel en redelijk. Ik vind ook dat sommigen in dit topic echt te snel en te overdreven afreageren op 343 zonder te weten wat er nou écht aan de hand is. Ik snap best dat fans balen (ik ook!), maar ik zie ook in dat de ontwikkelaar het zelf ook niet bepaald chill zal vinden en zo snel mogelijk met een oplossing wil komen. Boos worden en op anderen afreageren is zo nutteloos.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik snap ook niet dat mensen zeggen dat ze het beter hadden moeten testen. Als of ze de game even met 2 miljoen consoles testen...
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ze hadden zich misschien wel beter kunnen voorbereiden. Er was een shitload aan pre-orders en de mp is natuurlijk geliefd. Maar ja, ze doen er nu alles aan en van fouten leer je.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jep maar even 400 euro is teveel voor 1 game :+, zo'n super fan ben ik nou ook weer niet en heb alle delen hier ook wel liggen :+
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Een kapotte telefoon die bij aanschaf defect is heb je gewoon wettelijk recht op direct een nieuwe. Degene die die wet heeft bedacht stelde zich ook aan zeker


    Hoe kom je bij die aantallen? Het is toch niet bekend hoeveel er zijn verkocht. Daarnaast denk ik dat Destiny Cod en FIFA op day one meer zijn verkocht en gewoon beter liepen online. Ja beetje foutjes maar niet zo een drama als deze game. Jullie doen alsof Halo records heeft gebroken qua verkoop
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Whoops foutje
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het aantal maakt niet uit en 2 miljoen is slechts een voorbeeld. Ik ben zelf ontwikkelaar en heb bij een groot bedrijf stage gelopen plus meerdere prive dev conferenties bezocht. Of er nou 2 miljoen of 20.000 gamers halo hebben gekocht, het aantal ligt altijd hoger dan het aantal wat je kan testen. Het is niet zo makkelijk als 'ooh de game werkt met 200 man, dan zetten we de bandbreedte honderd keer zo hoog en dan werkt het met launch'

    Nee. Het in-house testen van dat soort zaken is gewoon lastig en niet op deze schaal te doen, behalve met een pre release test zoals een beta.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je bekijkt het vanuit een verkeerd perspectief. Bekijk het vanuit het perspectief van de consument. Je betaalt 60eu voor een game. 60eu voor xbl en dan werkt de game de eerste paar dagen als crap. In deze tijd met al die consumentonvriendelijke streken van developers moeten we echt gewoon niet alles pikken of goedpraten of het nou Halo Wow Drive Club Diablo SimCity Battlefield what ever is. Nu zouden ze het toch wel onder de knie moeten hebben lijkt mij
     
  20. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    De servers kunnen soms de launch aantallen niet aan, maar dit spel heeft veel meer fouten dan alleen matchmaking. In alle aspecten van het spel zitten slordigheden, bugs etc. Het was gewoon niet af en 343 weigert dat toe te geven. Denk dat het minimaal een maand gaat duren voordat een deel van de problemen zijn opgelost en daarmee ben al je nieuwe spelers helaas kwijt.
     

Deel Deze Pagina