Oke, ik heb nog nooit problemen gehad, laatst met cod ook niet. vanavond even proberen dan. Die giftcards zijn z'n gedoe!
Waarom zijn ze zo karig met gewoon raw footage showen? Ik heb tot nu toe (behalve de leaks) nog geen duidelijk gameplay gezien... alleen snelle shots in trailers.
Goede stream atm. Nog steeds niet veel mensen op straat. WTF ik snap systeem niet van forum, waarom kan ik niet normaal linken. flamedragon323-s-ps4-live-show
http://www.ustream.tv/channel-----[SLASH]-----flamedragon323-s-ps4-live-show lol werkt inderdaad niet Owjawel, via de knop Delen en dan Link aanklikken Is al offline
Jep is alweer offline idd.. Was toch te slechte kwaliteit om iets over de game te zeggen. Net zoals die stream van gisteren..
Zou echt weird zijn man. De trailers lieten echt veel peeps zien en ze zeiden zelf ook dat we veel meer voertuigen en mensen konden verwachten in de game. Ach....soon we'll find out.
Als de game maar soepel loopt heb ik vrede met minder peeps of verkeer.. Geen zin in overvolle straten en een framerate onder de 24 net als.... Jeweetwel
Ik denk dat Rockstar van het begin af aan al van plan was om die online heists pas bij/voor de Next Gen te releasen. Kan toch niet anders?
Die heists miste ik ook online. Wel tof als die er eindelijk inkomen. Maakt het online leuker, zeker als je een leuk team hebt. Toen ik het nog online speelde zat ik steeds met quitters of oneerlijke teams (1vs4 etc) en was de lol er snel af. Dan is het enkel nog leuk om met een groepje te spelen en/of wat te lopen kutten.
Maar zal de game weer verkooprecords gaan breken op de next gen? Vooral het publiek wat in de tussentijd een X1 heeft aangeschaft en op de 360 deze game kapot heeft gespeeld kan denk ik de verleiding toch niet weerstaan. Of in het zelfde schuitje zitten als ik, helemaal geen 360 of GTA meer hebben en het stiekem toch wel een essential vind op de gemiddelde console.