In mijn ogen is een consumentonvriendelijke streek iets wat een ontwikkelaar opzettelijk doet, zoals micro transacties (wat ik nooit in mijn betaalde producten wil implementeren, gebroken concept) of een deel van een game weghouden voor DLC. Erge singleplayer bugs kan je deels verwijten aan tijdsnoot. Bij AC: Unity zijn sommige componenten gewoon afgeraffeld. Je hebt een asset lijst en een deadline. Je verzint voor elke asset een subdeadline en daar werk je naartoe. Je ziet dan alles aankomen als dev. Maar problemen met een server kan je niet goed aan zien komen. Je test met 100 man aan de QA (Quality assurance) plus veel van de werknemers hebben wel een werkende build. Dan zit je op iets van 150 man waarvan een deel de servers test... Ik vind dat gamers meer op die manier moeten denken want soms worden devs afgebrand op zaken waar ze niet veel aan kunnen doen.
Als ze van te voren ff hadden gezegd dat de server mogelijk niet goed werken dan had dat al veel frustratie gescheeld.
Ik denk dat ze er gewoon vertrouwen in hadden. Zoals ik zeg, je kan van te voren gewoon niet weten wat voor klap je server krijgt. Als je erop gokt dat het werkt en het werkt niet dan is dat zonde. Volgens mij heeft 343 beloofd alles uit te leggen als de server problemen zijn opgelost. Ben benieuwd wat volgens hen de oorzaak van het probleem is.
Het is ook meer dat ik me afvraag wat de gefrustreerde mensen hier nou willen? Er is een probleem wat misschien in een eerder stadium te voorkomen was. Maarja, die tijd is geweest. Mensen blijven hier boos over iets wat niet meteen op te lossen is, maar waar op dit moment alles aan gedaan wordt, en reageren dat hier continu af. @UpInSmoke0611: M'n punt ging natuurlijk over garantie. Als producten kapot gaan, wordt dat (net als met MCC hopelijk) gefixt. Soms kan dat alleen niet a la minuut, zoals in dit geval. Dat heeft dan niks met het pikken van zo'n fout te maken, het heeft ermee te maken dat nog meer eisen stellen op dit moment ook niet reƫel is. Problemen en fouten worden nou eenmaal gemaakt, het is belangrijker dat de producent hier vervolgens goed mee omgaat.
Zelfs een gemiddelde alpha versie draait beter dan de multiplayer van MCC. Wat een drama. Ondertussen meegemaakt: - Vastlopers bij opstarten - Niet kunnen joinen van vrienden (reboot noodzakelijk) - Geen match kunnen vinden - Party's vallen uit elkaar bij cancelen matchmaking - Vote systeem op maps werkt niet goed (soms wordt spontaan de map gekozen waarop het minst is gestemd) - Vastlopen bij match overview (reboot noodzakelijk, kans 1 op 3 ongeveer) - Party's vallen uit elkaar na einde game - Na uit de party te zijn gegooid/gegaan kan je elkaar niet meer joinen (reboot noodzakelijk) - Je start als party maar komt tegen elkaar te spelen (ook bij ranked playlist) - Vaak oneven teams (ook bij ranked playlist) - Tijdens het spelen spontaan "Game Over" in beeld terwijl je nog niet klaar bent - Vaak nog een laggy verbinding.
Al met al mogen we toch stellen dat dit iets te vaak voorkomt sinds de gaming industrie booming is... En we zitten ondertussen weer geduldig op websites en twitter te kijken wanneer de rotzooi eindelijk eens naar behoren gaat draaien..
Tot nu toe een paar potjes H2A MP kunnen spelen en is niet echt goed voor je k/d... lag! Halo 2 en Halo 3 potjes speelden echter wel lekker en stabiel. Zoeken duurt echter veel te lang en vaak ook oneven teams.
hier het zelfde.. 2 kills 18 keer dood... en dat na 5 minuten wachten totdat er eindelijk een match gevonden is... En dit is al zo'n sneu verhaal... had de game cadeau gekregen van m'n vriendin en die kan aan mijn kop wel aflezen dat ik niet heel blij word van deze bagger.
Haha, ik heb 'm ook kado gekregen van m'n vriendin maar ze weet verder niks van de online issues. Ik hou de frustratie voor me!
Ik zit nu op twitch te kijken naar iemand die een custom game opstart, beeindigd en dan gaat searchen en hij zegt iedere gelijk games te krijgen hierdoor. Heb hem nu een keer op deze manier gelijk een game zien vinden, maar misschien is het een soort van tijdelijke oplossing. Ill keep u updated
Ja kunnen we mooi nuttigen terwijl we een match aan het zoeken zijn op Halo... zet maar een krat klaar LOL
Vraag: Kan ik gewoon system linken met xboxone en MCC dus met een kabel en zonder internet? Of moet ik wifi enzo hebben? (2 xbones, MCC, 2 beamers en link kabel) Oh ja, alvast bedankt voor het antwoord
Volgens mij heb je wel internet nodig. Hoeft niet veel te zijn. Hij moet volgens mij alleen pingen naar Live.
Dat is dan minder, Ik zit in de Belgische Ardennen in de middle of nowhere zonder internet. Als je erover nadenkt is het toch best gaar dat je altijd internet nodig hebt.