haha, eerste keer dat ik zo ver kwam heb ik precies hetzelfde gedaan. Zo blij dat je er eindelijk bent en dan.......bam...... opnieuw Heb er daarna nog eens twee uur over gedaan om er weer te komen en het gelukkig toen te halen. Vrij frustrerend als je steeds in de hoek bovenaan ziet dat je het THEORETISCH in een minuutje kunt halen.
Dat kan, want je mag een product bij bol.com 30 dagen uitproberen en als het niet bevalt retouren. Dat is wat ik bij de retourvoorwaarden las in ieder geval.
Singleplayer uitgespeeld. Laatste 5 missions waren wel erg lame. Alsof de game afmoest. Ook het einde is zwaar kut. Jammer weet nog wel dat ik bij Modern Warfare 1 kippenvel kreeg bij het eind. Multiplayer ga ik morgenavond even proberen is het niks dan gaat hij marktplaats op. Vanaf volgende week toch weer GTA5
Damn ben die exo moves nu wel effe zat. Ben blij dat ze ook de Classic game modes hebben toegevoegd Die maar voorlopig even spelen dan..
Nope, heb al bevestiging per mail van bol.com dat mijn retourzending is afgerond en dat ze het jammer vinden dat het product niet beviel.
Wat dat betreft is Bol echt wel nice met retouren, stuur zelf vaak wat retour wat je in de winkel niet moet proberen Heb zelfs een keer zo een floss apparaat van Philips gebruikt en toen dacht ik bij mezelf WTF waarom heb ik dit nu weer gekocht. In de verpakking terug gestuurd (was dus een paar dagen gebruikt) en ze accepteren heel makkelijk de retourzending.
Bol is netjes ja. Ook als je de klantenservice belt, het gaat er echt om dat je tevreden bent en blijft. Retour van niet-gesealde games wist ik niks. Dat is redelijk uniek.
Ik belde laatst om Sunset Overdrive terug te sturen maar hij was al uit de seal. Mocht ik niet terugsturen omdat hij open is geweest. Had de game niet eens gebruikt. Boos dat ik was
Yep Bol is heel chill Ik had pas geleden nog wat Xbox 360 titels gekocht, maar achteraf vroeg ik mezelf ook af waarom eigenlijk Merkte gewoon dat ik echt geen zin meer had om de Xbox 360 aan te zetten. Gisteren ook weer verkocht maar toch. Ben nu zo gewend geraakt aan de PS4 En vandaag ook email terug dat ik mijn geld terug krijg van die 3 games. Was echt blij want dat scheelt me weer dat verkopen met verlies. Ik had echt niet verwacht dat Bol ze nog zou terugnemen, want ze waren alle 3 al uit de seal gehaald. Zelfs het stickertje was er af. Bol is volgens mij de enige die zo makkelijk is met retour aanvragen.
1 game kwam kapot binnen en die kon ik sowieso al retour sturen, maar die 2 andere games (losse bestellingen) kon ik zonder reden opsturen.
Oh, ik had ook een kapot hoesje en had als reden "al kado gekregen" gegeven. Toevallig heb ik 'm ook kado gekregen, maar ik zat wel te twijfelen qua reden. Zit nog wel in de seal.
Ik kan al sinds gisteren geen verbinding maken met xbox live via deze game. Meer mensen last van? Nvm... Het werkt weer
BAL valt best mee hoor. Hoor ook van mensen dat ze de HBRa3 beter vinden. Gebruik zelf de BAL voor mid range en HBRa3 voor mid-long
Hij is goed voor range en van dichtbij beter dan de SMG's. Overpowered imo Gebruik zelf alleen maar HBRa3