1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Meh queue van 1 uur of meer... =(
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je FFS berichten heb ik meegekregen ja. :D
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Leuk, een queue van bijna 1600 en dat op Runetotem nota bena. :lol:
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Man man man wat een drama.. Worst launch ever.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mag ik wat meer dan dit van je? Vind het wel meevallen hoor tot nu toe.
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    - 1-2 seconde lag bij knoppen die je indrukt
    - geen NPC's
    - geen mobs
    - garrison is bugged
    - queue's om in de server te komen
    - horde starting quest waarbij je een telescoop op de grond moet klikken, 1000 mensen op 1 spot.
    - Character not found
    - Instance not found
    - gevangen zitten op een plek, wanneer je beweegt disconnect je of wordt je geteleport naar je startplek

    Dit is een online game die al 10 jaar bestaat, hoe haal je het in je hoofd om met starting quests te komen waarbij je een mob moet taggen of iets moet klikken wat maar 1 persoon kan doen. Ik heb deze week nog de LFG docu gekeken waarin ze het hebben over die AQ opening fiasco van jaren geleden, en dan doen ze dit... Het meerendeel heeft gepreordered dus ze wisten wat hun te wachten stond. Wanneer ze niet met een public apology of free time komen valt me dacht echt super tegen..

     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Duidelijk, want ik kreeg er net namelijk ook last van. Lag, de andere problemen ken ik niet zo. Die queue wel degelijk. Ik zit op een low/normal server en zat in een queue van 1600 bijna. Hoe erg moet dat wel niet zijn op full servers zoals Silvermoon of Outland. Dat heb ik zelf ook altijd vrij slecht gevonden en is ook de hoofdreden dat ik de volle servers mijd, omdat je er toch bijna iedere avond, zelfs maanden na de release, niet goed in kan komen. Helaas gaan ze toch niets vergoeden, dat kan ik je nu wel zeggen. Free time hebben ze bij mijn weten nog nooit weggegeven.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Worst launch ever.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Onderhand nog weinig gedaan, ook omdat ik last van lag heb en ellenlange queue. En alsof dat nog niet erg genoeg is ben ik nu net, voor level 91, volgens mij beland bij de stronghold quests. Ik hou mijn hart vast. En ik wil verdomme mijn professions levelen, dat schiet niet op zo. Een kennis van mij heeft gezegd dat het vanzelf komt als je in het gebied na het startgedeelte bent? Ik neem aan dat dat dus ook begint rond de stronghold ellende? Pfff, uitbreiding zelf is verder prima, maar het is gewoon op moment niet te spelen met al die lag die ik ervaar en die lange queue. 1600, zolang heb ik nog nooit in een queue gestaan. De langste die ik daarvoor ooit ervaren heb was 1300 en dat was op een full server, dit op een low/medium server. Die servers hadden ze de afgelopen jaren ook wel wat mogen doen. En grafisch mag de game dan al jaren achterhaald zijn, vind wel dat deze game er grafisch minder uitziet dan MOP en op momenten zelfs minder dan Cata. Het begin gebied is daar een goed voorbeeld van. Ik heb alles op Ultra staan en sommige rotsen etc zien er duidelijk fletser uit. Erg jammer dit.

    Aangezien jij meer ervaring hebt met Blizzard dan de meeste van ons; hoe denk je dat ze dit gaan aanpakken???
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Op een 4k queue na doet helemaal NIKS het. Heb 2 uur over de eerste 3 quests gedaan om daarna net als iedereen vast te zitten op garrison createn. Tering onzin dit.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar het beantwoord nog niet mijn onderstaande vraag in mijn vorige post.

    4K, jezus, dat moet echt gewoon 2 uur minimaal zijn. Ik moet deze expansion reviewen voor EG, maar als dit niet binnen een paar dagen allemaal gefixed is, haal ik bij lange na de deadline niet en ik kon nog wel op de dag zelf spelen, heb pas vrijdag de fysieke versie binnengekregen.

    Heb jij trouwens ook last van de framerate? Ik heb al een paar keer schokkerig beeld gehad, Ultra kan mijn PC zat aan trouwens, maar het was op good dat ik de schokken had. Vreemd, had de game altijd op Ultra en dat is dus gereset kennelijk. In ieder geval heb ik ook een ernstig vermoeden van framerateproblemen, los van de lag, bugs en asociaal lange queue's.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    2 uur? Maak daar maar 4 uur van. Framerate is prima, is niks serverwise. Het is de world server die tering moeilijk doet.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt dat je me even gecorrigeerd hebt. Het kan even een momentje zijn geweest. 4 uur? Jezus, wat de fuck is er de laatste weken aan de hand met topgames zeg. Halo gezeik, Unity gezeik, nu WoW en dat van drie grote studio's. Ik wil zo langzamerhand wel wat antwoorden van Blizzard o.a.

    Net nog even online geweest. Bij de garrison zooi zoals het nu lijkt, want het was bugged als hell. Heel veel phasing, skills die niet of niet op tijd reageren. Er is ook onderhoud vanaf 5 uur tot 11 in de ochtend, maar Blizzard kennende vermoed ik langer. Echt niet best dit.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2014
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren 4 uur in de queue gezeten om daarna gekickt te worden uit de queue... pfff Vanavond nog maar eens beginnen...

    Moet zeggen... Het spel is bruut hoor, heb zelden zo lang gespeeld met een inlogscherm :whistle:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    2 expansions weg geweest en nog niks veranderd zie ik, wat een zooitje zeg.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is zelfs nog erger. :lol:
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Meh... Hopelijk kan ik tegen 21:00 wel online zijn :)

    [​IMG]
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit ook alweer in één van 600, maar dat word tot middernacht wel rond de 1500 of meer. Zo heb ik het gisteren ook ervaren rond deze tijd van de dag.
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    600 is niks. Had vanmiddag om 1 uur al 1300...
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk jongens, probeer 3000+ maar eens.
     

Deel Deze Pagina