Neem aan dat in H5 we echt wel wat kleurrijke maps krijgen. Een beetje van die buitengebieden enzo. Maar ja, good luck met Halo 5 beta online straks.
Hell yeah ga ik hem spelen, maar met good luck bedoel ik...qua online issues. Die beta draait echt niet goed vanaf dag 1
7 maps? Holy crap das nice. Ik had juist in een video begrepen dat er 3 maps waren in de beta. Maar dat was wellicht alleen die IGN en andere sites hebben gespeeld. Wat bedoelen jullie met arena? Zijn die drie maps uit de footage van de beta arena?
Game ziet er toch wel strak uit, hopelijk niet zulke problemen als met de MCC en een beter verhaal zou ook wel fijn zijn.
Verassend hoe mensen hier op H5 reageren terwijl ik leerlijk iedereen op de MP zie haten p andere forums en in de comments van video's. Neem aan dat het dus een typisch geval is dat de haters het luidst zijn. Persoonlijk vind ik de richting van deze Halo echt stukken aantrekkelijker dan Halo Reach of Halo 4. Ik had me het voorgenomen om geen XBO te halen mits ik echt een goede reden had, het lijkt erop dat dit de game is dat mij over de drempel haalt. Meer movement opties vind ik echt een dikke plus, en dan heb ik het niet over shit zoals jetpack nonsense zoals in Halo 4. Gameplay ziet er sneller en vloeiender uit, minder nutteloze wapens SMG en AR zijn echt bruikbaar, minder aim-assist. Halo voor mij betekent powerweapons en 1v1 encounters, deze 1v1 situaties worden ondanks de meer schade toedienende wapens weer interessanter gemaakt doordat je gebruik kan maken van enkele beweging opties. De ADS is voornamelijk cosmetisch ten opzichte van de oude zoom, vind het wel wat hebben