1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dan moet je het elke keer filmen, misschien heb je er dan helemaal geen last meer van! :+
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb dus precies hetzelfde. Wat een bagger is FUT zeg. Overal problemen met squads die niet saven. Disconnects bij het leven. Punten die je er niet bij krijgt. Geen coins na een potje. Ea negeert de boel compleet door wel weer een nieuwe Legend uit te brengen en Special packs maar de game fixen ho maar. En EA maar lachen. Tyfeslijers. Ze halen echt de bloed onder je nagels vandaan. Ik ga nu even afkoelen en een potje PES spelen
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Squad aanpassen in "Squads"-menu ipv in het menu waar je alleen nog maar start hoeft te klikken om de wedstrijden te beginnnen lijkt voor mij te helpen.
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Kan me prima vinden in jullie meningen. Vind het vanuit het perspectief van EA heel amateuristisch gedaan allemaal. Ik heb nog geen enkel officieel statement gezien, waarin ze vertellen er mee bezig te zijn, hoe lang het duurt voordat ze klaar zijn en dergelijken. Ik ben dus bang dat er helemaal niet naar gekeken word.

    Het probleem is mijns inziens heel simpel: je ziet dat deze problemen zich voornamelijk voordoen in het weekend en in de peak hours van een dag. Dus het heeft simpelweg te maken met overbelasting van de server. Lijkt me dus een simpele oplossing: capaciteiten van de server vergroten of de server even een paar uur uit zetten voor een reset.

    Om weer verder on-topic te gaan en meer over het spel zelf te praten, hieronder mijn team. Feedback is altijd welkom natuurlijk.

    [​IMG]
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Damn wat een team!_O_

    Silva op RCM vind ik heel creatief bedacht, ik ben zelf ook vaak bezig met spelers op anders posities uittesten maar hier had eigenlijk totaal niet aan gedacht, toen ik zag dat Silva dit jaar LM was dacht ik gelijk useless:+

    Overigens lijkt Gotze op LCM een gokje of niet? Als je ziet je dat je teams volledige overloopt zou ik het lekker zo laten maar als je problemen krijgt in de counter zou ik wellicht Schweini daar plaatsen. Lever je wel veel snelheid in maar verdedigend is Schweini natuurlijk 5x zo goed en aanvallend doet ie zeker niet onder voor Mario.

    Voor de rest, niets op aan te merken, volgens mij het beste team dat ik hier heb gezien_O_
     
  6. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb qua chem ook een Ivoriaan of City speler nodig op mijn middenveld. Had ook kunnen kiezen om Nasri uit te proberen of gewoon Fernandinho in het midden plaatsen en Yaya naar rechts.

    Götze kreeg ik uit een pakje, dus ja, die heb ik toen maar gehouden. Maar ik vind hem echt heel goed. Genoeg snelheid, prima passing, prima dribbling en verdedigend staat hij ook gewoon zijn mannetje. Word weinig overlopen. Gewoon divisie 1 spelen, elk jaar kampioen, alleen pas een enkele keer zonder puntverlies de titel gepakt. Verder telkens net 1 of 2 verliespartijen er tussen.

    Heb ook de nodige tijd in FUT gestoken om dit team te kunnen bouwen. Enkel door match coins en het packen van Götze en Neuer. Stond een tijd terug ook maar net uit de top 100 match coins. Al is dat niet echt iets om trots op te zijn :p
     
  7. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    erg leuk al die legends op de xbox, maar hoeveel mensen zullen er mee kunnen spelen. ik dacht leuk dennis bergkamp enzo (ik ken geen 1 speler van nu)
    blijkt het dat het bijna onmogelijk is om een legend te krijgen.. voordat je 1 legend hebt komt fifa 16 al bijna uit :p
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Mooi team! Geen problemen met Reus? Die heeft maar max 5 chem..

    Zou verder Aguero ipv Van Persie erin zetten.
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe werkt dat dan? Ik speel op de PC dus hier hebben we ze niet, maar je kon ze toch gewoon in packs krijgen geloof ik?
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Reus speelt heel goed. Scoort gemiddeld 2 a 3 keer per match. Aguero is inderdaad enige verbeterpunt nog maar die is momenteel te duur voor me. Misschien na de TOTY.
     
  11. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze zijn super zeldzaam dus komen bijna nooit in package voor.
    Gaan ook bijna allemaal voor 1.000.000 over de toonbank.
    Sommigen 4-600 k
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gundogan i.p.v. Götze zou Reus nog beter maken, dus wellicht dat je dat nog kan doen. Gundogan is een baas in FIFA.
     
  13. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Alleen heeft dan Boateng geen volle chem. ;)
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt helemaal, had ik niet naar gekeken. Gundogan <> Götze en Neuer <> Courtois geeft je wel een 7 chem Reus i.p.v. 5 chem én een Boateng op 10 chem. Maar dan moet je Courtois vervangen voor Neuer, wat ik kan begrijpen dat je dat niet wilt, die is 3x zo duur en zeker niet veel beter.
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Huidige team speelt super. Gewoon goede prestaties waarbij enkel Van Persie af en toe wat buiten de boot valt. Dus ga enkel nog maar hem vervangen. Götze speelt super en Reus extreem effectief. Merk weinig van het chem verschil nu.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nice! Ooit 4-1-2-1-2(2) geprobeerd? Zo ja, wat vind je het voordeel van 4-3-1-2 boven 4-1-2-1-2(2), want het enige verschil is dat de laatste een CDM heeft, iets wat mij meestal wel aanstaat. Of speelt de middelste CM in een 4-3-1-2 ook wat verder naar achteren?
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb persoonlijk het gevoel dat bij 41212(2) je CM's meer als wingers spelen terwijl ze bij 4312 toch meer als echte CM's spelen zoals in bijvoorbeeld de 433 varianten.

    Je middenste CM's speelt trouwens niet verder naar achter heb ik gemerkt, daarom kan het handig zijn om daar een med/high speler neer te zetten die voetballend ook sterk is, Fernandinho met Bewaker kaartje deed het bij mij erg goed, maar Matic eigenlijk ook wel, voornamelijk door z'n goeie passing
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mijn teams:
    [​IMG]

    Ik ben onlangs bij mijn Fitness team naar 4-1-2-1-2(2) geswitched en het bevalt me goed moet ik zeggen. LM en RM gebruik ik echt amper dus vandaar deze keuze. Eventueel schakel ik Emineke eruit voor Remy. Datzelfde wil ik dus bij mijn BPL team doen, en heb ik deze formatie gemaakt die je op de foto kunt zien. Twijfel nog over Marchisio, Chemistry is wel 100 maar hij heeft geen hoge Chemistry.

    Overigens gaat het wel lekker, sta nu in Divisie 4 met 34-6-2 all-time record. :cool:
     
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb 4-1-2-1-2 (2) ook wel eens gespeeld ja, al was dat een cheap BPL team, dus waarschijnlijk niet geheel vergelijkbaar. Had daar toch meer moeite bij. Al had ik bij 4-1-2-1-2 (2) het idee dat de posities van spelers meer vast staan, zie ik bij 4-3-1-2 naast de CDM -> CM dat er ook meer variatie en beweging plaats vindt op het middenveld. Dus er wordt op het middenveld vaker van positie gewisseld. Is dus wat meer free form ipv een bepaalde vorm vasthouden. Heb als instructies dat Van Persie target man is, Reus diep gaand, Di Maria een vrije rol en Touré ingesteld als achter blijven in de aanval en dus wat meer die balans houden van aanval en verdedigen op het middenveld. Anders heeft 4-3-1-2 veel de neiging naar voren te spelen, op zich prima als je goed bent in balbezit en niks probeert te forceren.


    Of je stelt de middelste CM in als stay back while attacking. Werkt bij mij ook prima.
    Matic is verder één van de beste CDM's in game, al zeg ik het zelf. ;)
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo zonde dat player instructions niet blijken te werken op de XBOX360/PS3. Ik hoorde dat je bij de next-gen vóór de wedstrijd deze instructies kan instellen.. dat hebben ze bij de old-gen er helemaal uitgelaten. Het kan wel tijdens de wedstrijd, maar ik heb het gevoel dat ze totaal niet opslaan dan.
     

Deel Deze Pagina