[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik de multiplayer hierin doen? En dan bedoel ik niet de coop. Ik las iets dat ik eerst bepaalde missies moest doen?

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik snap geen hout van die raadsels.

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben zelf pas nog bij Sequences 4. Doe sinds gisteren alleen maar zijmissies, beetje rondzwerver...dingen doen. Personage aanpassen. Gebouwen renoveren...hehe. Speel gewoon op mijn dooie gemak...

Heb ook co-op geprobeerd maar ik kan maar geen mensen vinden.

Beetje vaag dat je sommige kisten alleen kan openen als je die app van Unity speelt.

@heuft

Snap er soms ook geen reet van....

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er is geen multiplayer deze keer. Alleen maar co-op.

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is jammer..

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Die raadsels zijn leuk! Maar wel makkelijker op te lossen als je al wat verder bent in het spel en meer plaatsen ontdekt hebt. Wat kennis over Frankrijk is ook handig. En tot slot is even op Internet spieken als je er echt niet uit komt is geen straf ;)

Ben zelf net begonnen met sequentie 5. Voor de rest ook alleen maar dingen ontdekken en zijmissies. Wilde graag alle uitkijkpunten gehad hebben zodat ik een mooi overzicht heb. Zonde om dit spel te rushen.

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Is er een Xbw club ?

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja.. Genaamd elders.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik ben het met je eens nadat ik de game gezien heb bij een vriend. Schrok me eigenlijk kapot van de framerate eerlijk gezegd. Hij liep gewoon door de straat en moest een dutchess naar een veilige plek zien te brengen terwijl er soms dude aanvielen, maar het leek wel slowmotion zo slecht vond ik. Het lijkt wel alsof niet elk exemplaar dit heeft...heel erg raar.

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb tot nu toe niet zo'n erge last van. Een keertje gehad meer co-op missie. Ik heb ook nog geen update gehad. Kan het aan de versie Xbox liggen? Ik heb een Nederlandse (5 september) versie.
    Hoewel ik toch liever piraten had gehad is jet een super game. Erg mooi. En met een zware bijl lekker hakken.

Numberless Zero vindt dit leuk.
  11. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Zelf veel last bij de Notre Dame maar over het algemeen valt het wel mee, speelt gewoon wel lekker tot nu toe.
    The Finishers in de game zijn echt wel bruut gemaakt!

12. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Als het goed is zijn er ook matchmaking problems en moeten deze met een patch gefixt worden :)

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vraagje, wat is de toegevoegde waarde van die Social Clubs in deze game? Behalve dan dat je snel met een aantal mensen co-op kunt doen? Kun je er ook nog iets mee unlocken? Verdien je er extra/sneller geld mee?

14. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik begrijp eerlijk gezegd ook geen reet van de game....sommige kisten (blauw/ rood ) gaan niet open.
    bij een coop teken kun je dan alleen vrienden uit je lijst inviteren? ik heb geen vrienden die AC U spelen!
    en wat zijn de tegenstanders makkelijk te doden, ik heb 1 wapen gekocht en kan gerust een heel leger aan

15. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Blauwe kisten kun je dmv de companion app openen, de rode heb je een bepaalde lockpick level nodig (kun je bij skills unlocken).
    Betreft de tegenstanders ben ik het wel mee eens, heb een Katana zwaard + upgrade en heb niet echt moeite met de tegenstander.

Zelf vind ik dat niet erg want dan ben je lekker bezig met de game, minutenlang in een gevecht bezig zijn vind ik ook onnodig met AC.

@SjaccoPopino
    Klopt, doordat veel armor en wapens etc duur zijn is het gewoon beter om al die social clubs te kopen waarmee je extra inkomsten genereert.

16. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Je kan inderdaad niet alle kisten openen. De rode moet je kunnen lockpicken. De blauwe snap ik ook niet helemaal.

Als je geen vrienden hebt die ac spelen, moet je meer vrienden maken ;-)

En in een ac game gaat het eigenlijk ook niet over het zo veel mogelijk doden van je tegenstanders. Het gaat meer over het verhaal en het sluipen. Dat je dus met 1 wapen iedereen kan doden, klopt wel

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Co-op kan je gewoon met randoms spelen. Staat altijd public of private.

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb die app, maar heb wel iets gedaan. Maar kan nog geen blauwe kist openen.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De game begint me te pakken. Het huis (de tavern) is adembenemend mooi.
    Net als de rest van de game.

Vind t wel vager met wat ik moet doen of waar ik heen moet.
    Ook ga je snel dood, maar dat maakt t ook spannend.

Irritant: vaak doet hij niet wat je wilt hoor. Wil niet de juiste kant op klimmen, bij vluchten ineens aan n deur gaan hangen.

Vraag: waar leer je lock picking??

Laatst bewerkt: 16 nov 2014
  20. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Eerste paar missies zijn tutorials. Daar kan je nog geen kistjes unlocken. Die missies bij de notre dame, daar kan je wel kistjes unlocken voor in de game.

Deel Deze Pagina