Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Bij instellingen, ik geloof onder voorkeuren kun je meldingen instellen. Staat idd standaard uit.

2. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het zit er dus wel op, dank je ik zal het straks even checken

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dit geldt alleen voor x1 vrienden. Via double tap( 2x op je xbox button drukken op je controller) kan je snel zien welke vrienden online zijn. Hoef je je spel niet uit.

4. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Mijn account stond vroeger altijd op Netherlands, en ik kocht altijd online op websites via ideal die 12 month live codes.

Bij mn xbox one kies ik voor USA bij installie (met mijn oude account) betekend dat ook dat je hele account omgezet word naar usa, oftewel gaan die xbox live codes niet werken omdat er altijd bij staat werkt alleen voor EU accounts?

5. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb nu de xbox one sinds deze week had assassins creed bundel gepakt nu heb ik nog 3 losse games erbij gekocht cod halo en fifa. Nu wou ik net effe cod doen maar gaat hij hem gelijk installeren is dit normaal moet elk spel geïnstalleerd worden? Had hem bij fifa ook al. En wat voor nut heeft dit zo is hdd snel vol namelijk. Speelt die niet gelijk van de disc af?

6. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Installatie is verplicht bij de Xbox One en PS4.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alhoewel ik bij de ps4 daar niks van merk. Kan direct spelen nadat ik een disc erin stop

Laatst bewerkt: 15 nov 2014
  8. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Sowieso een beetje jammer dat MS geen andere opties heeft. Gewoon meer opslag is een optie, maar altijd maar tijdelijk. Wat als ze nou gewoon een 128GB SSD erin hadden gezet en je zelf d.m.v. USB3.0 een schijf laten uitzoeken van de gewenste grote. Het wordt dan misschien wel een beetje het Mac Pro tafereel, maar het is tenminste wel makkelijk te upgraden. :)

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat hij op de achtergrond het aan het installeren is.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    November 15: New Update Available (xb_rel_1411.141113-2200)

While the November Xbox One system update has been released, we are still continuing to work on issues reported by the community, and we’d love your feedback! Today, a new update will be made available that includes improvements of various Party Chat scenarios.

HOW TO GET IT

If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby. NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update. If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 11/17/2014, you will be prompted to do so at that time.

DETAILS

OS version released: xb_rel_1411.141113-2200 Available: 2:00PM PDT 11/15 (10PM GMT 11/15)

FIXES

Party Chat Improvements: We’ve made some improvements to Party Chat, and we’d love to get your feedback. Please check out the new Quests titled “Pack the Party” and “A Party For Two” to give us your feedback, as well as report any issues encountered with Parties using the Feedback app.

KNOWN ISSUES

Please report any issues you encounter using the feedback app or the Xbox.com forums.

FEATURED FEEDBACK OPPORTUNITIES

New Party Chat Quests are available! As we’ve made improvements to Party Chat, we want to know how it’s working for you. Check out the “Pack the Party” Quest to try the large-Party experience, then see “A Party For Two” to try small Parties. SmartGlass Survey: We’re interested in what platform you’re using SmartGlass on! Let us know and earn an easy 25 preview points. In addition, for you iOS users, we may ask you more questions in this survey to learn about how you use SmartGlass.

Thank you for your participation in the Preview program!

Emily - Program Manager @ Xbox, Xbox One Preview Program"

Graveheart en Froggle vinden dit leuk.
  11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Vraagje. Heeft er iemand hier ook last gehad van de linker analog stick? Als ik hem roteer dan zijn er van die stukjes waar het lijkt te klikken o.i.d.

Daarnaast heb ik ook echt last van een power brick met veel herrie. Iemand anders dit ook gehad?

12. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Wat is het model nr. van je Xbox?

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Mijn power brick is ook erg aanwezig, console niet. Maar goed, dan ventileert de power brick wel goed en ik vind het prima verder. Tijdens het gamen hoor ik het niet.

De "Klik" in de linker analoge stick komt vaker voor en is echt een gevalletje welke batch je krijgt. Voor zover bekend heeft het geen invloed op de besturing. Je kan wel checken of je poppetje vanzelf beweegt en je controller/stick dus een afwijking heeft.

14. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Wat hebben jullie toch allemaal problemen met herrie. Bij mij is alles zo stil alsof ie uit staat.

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus in de preview zijn er party chat improvements?

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je voeding is ook muisstil? Of heb je die ergens in een kastje staan?

17. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Voeding is ook stil ja. Hoor ik nooit. Staat allemaal in een open kast.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die van mij blaast aardig. Ik bel anders wel een keertje support voor een nieuwe.

19. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Welk model heb je?

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204

Deel Deze Pagina