1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS4 of Xbox One

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Malinia, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malinia

    Malinia New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi.

    Wat vindt jij xbox one of ps4 ?
    (ik wil een van die 2 kopen. ps3 heb ik al)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar spelen je vrienden op?
    Zijn er bepaalde exclusives die je per se wilt spelen?
    Ben je meer een MP gamer of een SP gamer?
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat laatste maakt echter geen kloot uit.......
     
  4. Malinia

    Malinia New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn echter wel ECHTE exclusives. Ik heb een 12 gig ps3 nja.. doe ik wel wat mee maar is niet zo leuk, daarom wil ik de xbox of ps4 . Ik wil eigenlijk gewoon MP en SP
     
  5. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt makkelijk, maar dat de xbox hier 1 jaar telaat was uitgekomen heeft blijkbaar wel voor problemen gezorgt met de DLC.. tenmiste just dance 2014 dan die heeft hier geen DLC dus misschien is dat bij meerdere games zo.
    dan de xbox support heb je echt bijna niks aan, ik wou DLC uit een ander land downloaden.. hoop gezeik dat zei de support je email van xbox moet gelijk zijn aan paypal. dan zegt die support maak een alias account en verwijder de andere, dus ik denk ok ik verwijder het account wat ik niet op xbox gebruik.. maar ben gelijk
    m'n prive email kwijt.

    van ps4 weet ik nog niet veel die koop ik pas in juni, ik denk dat de ps4 wel wat relaxere shoulder buttons heeft. minder problemen met DLC.. verder moet je kijken welke exclusives beter zijn en of je online wilt spelen.. ps4 heeft veel problemen met online de laatste tijd..
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk wel. De PS mist echte MP exclusives die goed zijn en de Xbox mist de echte Uncharted en The Last of Us.
    Dus ben je meer een MP gamer of en SP gamer en welke exclusives wil je spelen.

    Niet echt een antwoord op me vraag nog. Maar welke exclusives vind je tof en waar spelen je vrienden op? :)
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zijn wel eens wat probleempjes, maar dat heeft Live net zo goed. Problemen niet groter maken dan ze zijn.
    Gast, dan maakt of je een MP of SP gamer bent toch geen reet uit? Het gaat dan ook puur om de exclusives.

    @Malinia
    Kijk naar de exclusives.
    Vind je Gears, Forza of Halo etc vet en wil je die games niet missen, koop een Xbone.
    Wil je Uncharted, Ratchet & Clank, God of War etc niet missen, koop dan een PS4.

    Speel je voornamelijk multiplatform games als CoD, Battlefield, Destiny etc....kijk wat je vrienden hebben, want anders wordt het moeilijk en gaat het over voorkeur en dat kun je alleen voor jezelf beslissen.;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk maakt dat uit.
    Je zegt het zelf al met de exclusives. Xbox is veel meer MP focused qua exclusive games en PS4 meer SP.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zucht, laat maar.:rolleyes:
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of je koopt gewoon beide :+ problem solved.
     
  11. Malinia

    Malinia New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    @above 800 EURO FTW?!

    Ik denk dat ik voor ps4 ga. Ik wil negt gen gta niet missen destiny en unity ook niet..
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    En dat kan niet op de Xbox One?
     
  13. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Playstation support is schijt en gta destiny en unity zijn gewoon op de xone
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor mij is het simpel. Ik wil de nieuwe games van Quantic Dream voor geen goud missen. Heavy Rain en Beyond zijn de games waarvan ik het meeste heb genoten op de PS3. En dan komt er ook nog een game die door Quantic Dream gemaakt zou kunnen zijn, maar toch is het van een andere ontwikkelaar: Until Dawn. Daar bovenop is de PS4 de meest krachtige console.

    Voor die paar exclusives van Microsoft ga ik geen Xbox meer kopen. Leuke actie met Rise of the Tomb Raider, een game die ik MOET spelen, maar ik ben ervan overtuigd dat die vroeg of laat ook wel naar de PS4 en/of PC gaat komen. Ik heb wel geduld.
     
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Dat alle goede racegames op de Xbox en de rest van de interessante titels op beide consoles uitkomen is de Playstation gewoon niet interessant voor mij. En zo zal iedere race gamer er ook wel over denken.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zou die games trouwens nog wel op de PS4 willen zien. Zou ze best nog een keer willen spelen, maar heb al een lange tijd geen PS3 meer. Dat was echt een sterk voordeel van de PS3. Al die super exclusives (Heavy Rain, Beyond, Uncharted games en The Last Of Us) die de PS3 had.

    Ik heb ook een PS4 gekocht omdat daar juist voor mij de leukste exclusives op komen. The Last Of Us, Uncharted 4 en Until Dawn tot nu toe.

    Trouwens die Tomb Raider game komt echt wel naar de PS4 hoor. Hadden ze even later toch gezegd. Micorsoft had dat wel zo leuk gebracht maar hij komt sowieso later naar de PS4.
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ieder zijn ding inderdaad.

    Mij boeit multiplayer games niet echt meer, maar ik wil echt goede verhalende singleplayer games spelen. En dan ben je toch wel meer bij Sony aan het goede adres.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik houd heel erg van die verhalende SP games, maar een goede MP kan ik ook wel waarderen. Ik weet niet of the Order 1886 nog een leuke MP heeft, maar dat is wel een game die ik graag zou willen spelen. Echter komt die game op exact dezelfde dag als Dead or Alive 5 Last Round. En die laatste game krijgt echter de voorkeur. Dus the Order moet even wachten denk ik. Met die game is het sowieso even afwachten, maar grafisch is het wel een pareltje.

    Ik speel maar één racegame en dat is Trackmania op de PC. Alleen Driveclub wil ik nog wel proberen als die Plus versie een keer komt.
     
  19. Malinia

    Malinia New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus inpiricipe is de Xbox one beter.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Controller is ook belangrijk trouwens. Ik vind zelf de PS controller helemaal niks en vind de Xbox controller heerlijk in de hand liggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina