1000/1000 Alle achievements unlocked! Echt een vette game sunset overdrive,nu maar wachten op nieuwe content...
Nieuwe wapens zijn d'r! (€ 5,- los of gratis als je de Seasonpass hebt gekocht) Bijna alle achievements, moet nog even x aantal enemies flippen met die board-trap. Erg vette nieuwe wapens overigens!
Zo net ook deze game uitgespeeld, wat een geweldige verrassing Echt bakken fun en ben nog lang niet klaar.
Kreeg net ineens een message op mijn Xbox One, als dank dat ik de game speelde heb ik allemaal outfits en wapens erbij. Gaaf!
Heb het spel niet, maar kreeg wel een code. Voor diegene die nog wat extra's in de game wil. Hey, it's me Fizzie! Thanks for playing Sunset Overdrive. Here's some in-game gear to show you our appreciation. Redeem on your console or at Xbox.com/redeemcode. Drink more Overcharge! XWWDY-QMGYQ-6WP2T-JCVCV-XTYCZ
Spel zien liggen voor 20 euro (Belgische games winkel). Is het de moeite om het voor die prijs te kopen of toch maar links laten liggen?
Prima prijs. Is toch een van de beste exclusives. Ligt er alleen aan of je van de stijl houdt en de humor.
net gekocht bij de BS. Ben erg benieuwd.. Heb wel weer eens zin in een game met humor Edit: Wat een fakking leuke game zeg!! Kan niet stoppen.