1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS4 of Xbox One

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Malinia, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Jup controller van Xbox vind ik ook beter
     
  2. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19


    Nee, er is er geen een beter dan de ander, het is een keuze die je echt zelf moet maken.
    Qua multiplats games kun je over het algemeen beter terecht bij de PS4 (vanwege de sterkere hardware) voor het online gedeelte kun je dan beter kiezen voor Xbox, dit omdat het online stabieler is op de Xbox.
    Maar het is ook niet zo dat het een ramp is op Playstation, enkel de laatste anderhalve maand waarin ik de verhalen las dat het slecht was. (volgens mij alweer hersteld??)

    Het is nogmaals zelf de keuze maken, welke games wil je nemen? waar spelen je maten op? kijk ook welke titels voor jou interessant zijn in de toekomst.
    Maak daar een lijstje van en maak dan je keuze.
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Bovenstaande inderdaad:)

    Voor mij is het tot nu deze generatie makkelijker, maar met de vorige generatie koos ik weer voor de Xbox 360 (Fallout 3/New Vegas en Skyrim speelde daar bijvoorbeeld veel beter op, ik speelde toen nog heel veel online en de controller was 100x beter dan de DS:cool:. Later wel een PS3 2ehands gekocht voor de exclusives, maar dat was het ook dan wel. Nu word de PS4 echt mijn main console. Niet perse door de betere hardware maar puur door de exclusives daarop. Dat deed de PS3 echt super, waardoor het deze generatie voor mij makkelijker was om een keuze te maken;)
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  4. Malinia

    Malinia New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    @above Same! ik heb ook een ps3. mja heb alleen gta v. Welke games komen alleen op Xbox One?

    BTW: dit is mijn lijstje:


    Exlusives:
    GTA V Online Next Gen.
    AssassinsCreed (bijna allemaal)
    Forza.
    Uncharted.
    COD(allemaal ook AdvancedWarfare)
    Destiny.
    Driveclub.
    Dat waren ze.
    En ik wil btw ook een controller die lekker is. (hij zit lekker in je hand)
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Weet je wel wat exclusive inhoudt? Of begrijp ik je nu verkeerd:+

    Je noemt titels die helemaal niet exclusive zijn voor 1 platform.

    Alleen Driveclub, Uncharted is voor PS4 exclusive:)

    De Xbox One heeft tot nu als exclusives: Halo TMCC, Sunset Overdrive, Forza en Quantum Break. De rest zou ik even niet weten.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En Forza uit dat lijstje.
     
    SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Controller is echt subjectief en moet je zelf proberen. De triggers en bumpers op de Xbox controller zijn echt crap imo
     
  8. Malinia

    Malinia New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm 1+ voor xbox one. iemand voordelen van de ps4
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ohja helemaal vergeten:+
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en uncharted :)
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hoe kon ik die games vergeten. WTF man:+
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ga je meer voor exclusive race games en exclusive arena shooters zit je na mijn mening beter bij de Xbox One.
    Ik persoonlijk vind de PS het beter doen kwa exclusive adventure games.
    Ben je meer een online liefhebber zit je beter bij de de Xbox One door z'n maandelijkse software updates en dedicated servers.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Genoeg:

    - Betere hardware, wat resulteert in beter presterende multiplatformspellen
    - Meer games http://www.listwar.com/
    - Bij Playstation plus krijg je elke maand voor de ps3, ps4 en Vita 2 games die je kan spelen zo lang je plus hebt
    - Goedkoper (al komt daar verandering in)
    - Remote play van je PS4 games op de Vita en nu ook op Android apparaten. Via VitaTV kan je ook op een 2e tv in je huis ps4 games spelen.
    - Er komt een Virtual Reality bril voor uit.
    - Persona 5
    - Bloodborne

    Aan de andere kant heeft MS het aan de softwarekant gewoon beter voor elkaar. 2014 was voor MS iig een beter jaar qua exclusives imo en daarnaast is Sony traag met updates en het oplossen van problemen.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan moeten ze wel eens ophouden met die parity nonsens. :+
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Op dit moment ben ik boos op beide consoles. Stupid Sony met hun DC (niet mijn game maar toch) en stupid MS met hun Halo en hun betere infrastructuur nonsense en die fanboys die het goedpraten en verdedigen. F beide. Zijn zojuist op een komeet geland maar ik kan een week na release nog geen Halo spelen
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je echter verdomd weinig aan kijkend naar de Halo Collection....

    Die paar games die het toepassen, boeiend; over het algemeen zijn multiplatform games beter op PS4.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Waarom kijk je niet in de Xbox one vs Playstation 4 topic? Dit is allemaal al een keer besproken. Om hier een nieuw topic voor aan te maken vind ik nutteloos? Iedereen is nu 1 iemand aan het overtuigen wat hij moet halelen terwijl dat echt persoonlijk is. Niemand gaat je hier de doorslag geven want er is niet echt iets wat de een beter maakt dan de ander op persoonlijke voorkeur na.

    Maar ik ben zelf gegaan voor de Xone. Al sinds eerste xbox speel ik erop en ga er niet bij weg. Grootste verschil voor mij zijn de controllers.
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Triggers zijn ideal geplaatst en de rumble in de triggers vind ik erg tof! Beter geplaatst dan bij de ds4 waar ik kramp kreeg ervan met lang richten bij bv bf4.

    Bumpers zijn bij de wat nieuwere controllers echt stukke beter dan die van bij de launch, heb nu een witte one met witte controller en de bumpers klikken echt goed.
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Die gedachte had ik eerst ook, maar ben toch voor de PS4 gegaan:+

    Ik had ook een Xbox en een Xbox 360 en bij beide echt veel plezier mee gehad. Met de eerste Xbox toen de eerste Halo games echt helemaal kapot gespeeld, de eerste Splinter Cell games, paar Tony Hawk games en nog wel meer. Man wat een tijd was dat:cool:
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wel he, toen betaalde je nog voor een game en had je hem gewoon. Nu betaal je voor een halve game en kun je de DLC een week later kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina