Whatever. I want it that way is dus gewoon confirmed. Bron: GTAF. Dat is net zo betrouwbaar als De Speld.
BK kennende hyped hij hem nu volledig. We zullen tot dinsdag dood gegooigd worden met berichten dat hij niet kan wachten. Om vervolgens 3 dagen rondjes te lopen op het strand en in de bergen en hem dan weg te leggen voor een andere game en hem niet uit te spelen.
Hahaha Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik bij de Xbox 360 versie nooit ver ben gekomen. Voor mij voelt het dan nog een beetje nieuw aan
Ik checkte het net effe, klopt. Dangerous zit er in. Enige groooooote nadeel is dat ik naar veel troep zoals Britney en BSB moet luisteren, maar ja;...it is what it is he.
Ja Dangerous bedoelde ik. Moet altijd aan een oud klasgenoot denken als ik jou soms weleens hoor. Die was ook altijd een huge MJ fan.
Haha ok dan. Vond het gewoon zo vet in Vice City ook man, ik stapte op het scootertje...bam! Meteen Billie Jean! Love it. Ik had een MJ song echt niet verwacht, niet na al dat gezeik van zijn estate die ineens zijn tracks uit oudere GTA's wilde laten halen, wat ook gelukt is geloof ik. Klopt, er wordt veel gezwetst en gespeculeerd door sommigen, maar er zijn ook serieuze posters en die hadden naar die streams gekeken. Plus bij al die nummers hebben ze een plaatje als bewijs erbij. Dus sommige dingen kun je wel serieus nemen.
Zijn steeds weer nieuwe streams te vinden op Twitch. Zooooo nice als het regent. Die druppels van dat water en de belichtingen... Dayumm En dat op zo een badquality streampje
Yep. Ik dacht dat Watch Dogs mooi was in de regen,maar zo te zien doet GTA V dat verbleken. Over het algemeen qua graphics alleen al volgens mij.
Heb net even al die gifjes zitten kijken. Dat firstperson gebeuren maakt het echt tot een compleet nieuwe game voor m'n gevoel. Heb er weer zin in!
Sprankeltje hoop dat ik hem vandaag binnen krijg. Heb er 3 besteld en laat het op mijn werk bezorgen. Kans dat ze het dan met de pakkettendienst bezorgen..
Da fuck...ik dacht even dat dat PC shots waren joh. streams zagen er echt niet zo mooi uit, maar ja....streams. Er is ook een eerste review, echter nog nooit van de site gehoord: http://www.thegamescabin.com/gta-v-ps4-review-worthy-second-buy/#.VGnMU-otDb0
Gister avond een stream gekeken, als je in first person over straat loopt ziet dat er best gaar uit, je zie dan helemaal geen lichaams delen bewegen ofso.