Ik maak ook eerst mijn sp missies af zodat ik goed uitgerust de coop kan doen. Zal straks de club opzoeken
Je kan beter coop tussen door doen, krijg je best veel skill points van en betere gear. coop is echt leuk om te doen.
Na heb toch echter een kathedraal gedaan in de unit app. Maar kan nog steeds geen blauwe kist openen. Vanavond iemand coop?
Je moet ook iets van 3 missies doen per stipje. Dan krijg je een kistje, en daarna kan je bij het zelfde stipje weer 3 missies doen voor een kistje, en daarna nog een keer voor iets. Hier kan je zien welke kerk de notre dame is en waar je dus kistjes bij kan unlocken.
OK..ik heb nu 3 vinkjes bij die kathedraal links van de notre dam. En kan nu geen puzzel oplossen bij de notre dam. Ik ga nog wel verder knoeien. oh..ik zie dat ik eerst nu moet syncen in unity.
heb er geen idee van hoe het komt ...maar ik zit in mission 4 maar ik heb nog steeds maar 1 blokje bovenaan staan, ik doe regelmatig een up-date maar ik blijf met 1 blokje staan... ik snap nog steeds geen hol van de game...
Side missies komen nu pas aan bod, ik behaal sowieso de platinum trophy dus het 'uitspeel'-gedeelte ben ik nu aan bezig
Ik kwam er gisteren ook achter dat het ligt aan je wapens en uitrusting. Je moet betere kopen met meer blokjes
Heb ik het goed als ik zeg dat de Xone beter uit de bus komt, of heb ik dan het filmpje verkeerd begrepen Heb namelijk geen geluid hier
Erg jammer. Het spel ziet er ontzettend goed uit met die crowds... maar een performance onder 30 fps is gewoon te weinig. Op de PC is het overigens niet veel beter. Zeer slecht geoptimaliseerd. Unity is gewoon veel te gehaast gereleased.
Heb je. Ergens bij options. Ben nu niet online en weet het niet uit mijn hoofd maar zal eens kijken vanavond. Volgens mij kon ik het via de app ook terug zien . Menu optie gear loadout in de app.
Na via de app zie ik bijvoorbeeld niet de items die ik via een code heb gehad, of via de preorder code. En als je kan zeggen via welke site je het kan zien dan hoor ik het graag.