1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Maakt het uit waarop keep zit? Ik had nml het idee dat je ermee een save van de 'worldsate' opslaat op de server van EA. Weet het niet zeker hoor, maar volgens mij was er geen save naar mijn PC...
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee maakt niet uit. Gaat idd naar de server en zodra jij de game begint met internet krijg je een prompt in beeld over die world state.

    Ik heb mijn disc versie lekker gecanceld en ben voor digitaal gegaan, ik zag namelijk dat je dan dinsdag al kan spelen.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Conscience Maddmonkey

    Thanx voor de lore filmpjes en het leesvoer van kotaku.
    Word nu allemaal wat duidelijker:)
     
    Conscience vindt dit leuk.
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe nuttig is het om Keep te 'spelen' ? Ik heb alleen een stuk van DAO gespeeld en kan me vrij weinig van het spel herinneren.

    En hoe veel tijd ben je er ongeveer aan kwijt?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het geeft je een samenvatting van belangrijke elementen van de vorige 2 games en bovendien kan je de keuzes die je maakt in de Keep exporteren naar Inquisition.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet je dat dan verplicht via de PC doen of kan het ook in-game? Ik heb geen zin om al die moeite nog te doen voor een game die toch al achterlijk groot is, zowel in positieve als negatieve zin. Ik wil dit graag rustig en makkelijk kunnen doen, de game is al groots en tijdrovend genoeg.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Duurt een kwartiertje ofzo. Je kan een standaard wereld nemen of je maakt apart de keuzes. Dan kan jr rechts een filmpje afspelen nav jouw keuzes. Dat filmpje duurt iets van 10 min
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het is ontzettend simpel, kijk nou eerst maar eens op die site. Je hoeft niets te downloaden.
     
  9. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben erg benieuwd naar deze game heb hem vandaag gereserveerd
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb vannacht de game gedownload. Morgen om 6:00 unlockt de game al! Scheelt weer 3 dagen :p
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    6 uurtjes zaten er redelijk snel op. twijfelde nog, maar zal hem wel gaan halen. heb wel weer ff zin in een RPG. wat vinden jullie van het combat systeem en de controls trouwens?
    ik ben geen pc gamer, maar kreeg af en toe toch wel het idee, dat deze game beter tot zn recht komt met muis en keyboard
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2014
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels alle keuzes bij af gegaan en aangepast. Ik heb vooral de kleinere personages op niet ontmoet of gedood ingesteld, omdat ik ook daadwerkelijk veel gemist heb. Heel benieuwd hoe dit gaat uitwerken... :eek:
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat hoorde ik bij een review ook terug komen. Ach, ik ga hem gewoon lekker op de console spelen. Vond ME ook goed gedaan op de console. Morgen zal ik het zien :) Ben er iig helemaal klaar voor :)
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik haal em ook gewoon op console. Lees trouwens vaak vergelijkingen met mass effect, maar verwacht niet eenzelfde soort game dan valt ie misschien tegen.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh zo bedoelde ik het ook niet. Meer dezelfde makers en die weten wel goed om te gaan met RPG's
     
  16. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de game vandaag besteld er staat dat de deluxe editie morgen wordt geleverd door wehkamp ik dacht dat hij pas de 20 uitkomt?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb zelf de deluxe gisteren in de preload gegooid en die is met een beetje geluk nog voor releasedag, morgen klaar. Zal eerst wel een tijdje kloten worden in de character creator, haha.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker toch! waarschijnlijk verzenden meerdere winkels hem al.
    Ik kan morgen ook beginnen door de game in de US store te kopen. Deluxe edition toch maar gedaan :p
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Excuses als de vraag al vaker voorbij is gekomen. Is dit een vervolg op de vorige delen of is dit prima te spelen als je nog nooit een vorig deel hebt gespeeld?
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is losstaand van vorige delen, maar gaat wel door in hetzelfde universum. Ik zou even in dit topic kijken anders :) er zijn duidelijke filmpjes en teksten over de Dragon Age serie en daarnaast is er ook de Keep. Een website waar je de keuzes uit vorige delen kan zien. Tegelijkertijd is het ook een filmpje waarmee het al een heel stuk duidelijker is.
     

Deel Deze Pagina