1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    inderdaad
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    [​IMG]

    50k pakje. Zeer goed pakje wel moet ik zeggen
     
  3. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Kompany is wel echt een beest hoor! En verder Özil krijg je nog wel iets voor. Rest is helaas helemaal niks meer waard door de crash.

    Edit: Even iets anders en wellicht off-topic (sorry daarvoor): zijn er hier nog mensen met een EAFC lvl van 97+ die mij 2x een Seasons Win willen giften, namelijik die van level 85 en 97? In dat geval heb ik H2H Seasons helemaal uitgespeeld met alleen maar overwinningen. Ben bang het in mijn laatste 2 wedstrijden weg te geven. :p
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik denk ik open nog een normale 7.5k pack. Weer Ozil.
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Mijn beste speler was Ramsey in een 50K pakje... :mad:
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Prima toch! over een paar dagen krijg je daar weer dik 20k voor
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Het gaat echt goed. Nu Cech en Koscielny in hetzelfde pakketje. Nu maar even stoppen met packs
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Snap niet dat mensen allemaal zulke spelers in packs krijgen. EA fucked me echt zwaar hard. krijg 0,0. hoogste speler die ik hem gehad was David Luiz.... en heb echt al veel packs gehad.
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Naja ik mag ook niet klagen. Ik had Messi uit een pakje gekregen. :+
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    [​IMG]

    Nog 2 geopend. Nu ga ik echt stoppen. Zoveel geluk achter elkaar kan bijna niet. Lucky spree zal ook wel een keer afgelopen zijn
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat denken jullie, ik heb op het moment 20 bundesliga spelers met een inkoopwaarde van +- 80-85k. Maar als ik ze nu zou verkopen levert het maar 55-60k op, dat ga ik uiteraard niet doen. Wanneer kan ik het beste mijn team verkopen? Wachten tot na het totw met hopelijk een van de spelers, of nog langer wachten?
     
  12. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dat vind ik erg jammer, ze stoppen iets in een game wat je maar in 1 modus kan gebruiken
    en dan ook alleen in packs 1 legend krijgen is ongeveer hetzelfde als de jackpot winnen in een loterij
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Wat bedoel je? Wil je Legends bij H2H of Clubs gaan gebruiken dan?|:-
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Vandaag gepromoveerd naar online divisie 1. Blijkt dat je maar 15k bij een titel krijgt tov 13k in divisie 2, had wel wat meer verwacht eerlijk gezegd.
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Elke divisie krijg je 2k meer. Ga maar na.
     
  16. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je commentaar veranderen bij fut? Erger me groen aan die 2 Nederlanders weet wel hoe het moet met carrière maar in fut vind ik niks.

    En wat vreselijk irritant net 2 potjes gespeeld met mijn eredivisie / Nederlands team niet goed maar wel teamgeest 100 krijg tegenstander met betere spelers spelen goed in het begin en kom dan met 1 - 0 voor en vervolgens met 2 en 3 nul zelfs en dan stoppen ze opeens zwaar irritant stond vanmiddag ook 3 - 0 achter maar wel terug geknokt naar 3 - 3 uit eindelijk toch verloren Door een late tegen treffer.
     
  17. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zou Di Maria neerzetten ipv Van Persie. En De Marcos vind ik veruit de beste rechtsback uit de Liga BBVA, dus die rechtsback. En anders Carvajal. Dan heeft iedereen 9 chem als je die veranderingen doorvoert. Je gaat er op 2 plekken nog op vooruit ook! Dani Alves is namelijk meer rechtsbuiten en Van Persie staat er alleen maar vanwege zijn schieten, maar heeft lopend en verdedigend niets in te brengen.
     
  19. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey bedankt ik had di maria maar vond hem zelf tegenvallen.
    Met de marcos zou ik eens even gaan kijken bedankt
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Net ook 7.5k pakje geopend. Diego Alves en Totti ( 81 en 80 ) Rated erin. Ze leveren weinig op maar blij dat ik een keer een goude speler krijg die op de 80 rated zit haha.
     

Deel Deze Pagina