[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Kreeg het door van The Verge, dus dat lijkt me wel. :)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Interesting man,zou betekenen dat we eindelijk ook Nightcall hebben. Morgen komen we er zelf achter. :)

3. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Ze moeten ook die idle timer eruit slopen. Hoe vaak ik al heb gehad dat ik lekker naar de radio aan het luisteren was en ineens gekicked wordt uit de server, onder het mom van, je luistert maar verder in de single player.

4. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Hier in Oss is er nu een nachtopening. Ik heb gta v en far cry 4 nu opgehaald. Er zijn zelfs mensen vanuit den haag hier heen zijn gekomen om gta v nu te halen. Bizar gewoon

Laatst bewerkt: 17 nov 2014
  5. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Sja, nachtopeningen.. Ik speel 'm morgen wel als iedereen die vannacht hebben zitten gamen ligt te pitten. :D

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga eerst maar 's de 360 versie uitspelen en anders pik ik deze wel een keertje op voor een leuk prijsje. Anyway... have fun peepz!

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764

Is het druk?

8. Versus DeadLock

Versus DeadLock Versus Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor... Dacht je lekker al te kunnen gaan spelen om 00:01 vanwege je digitale download. Flikt Microsoft het weer om je download te resetten...

Dit is me twee weken geleden ook al geflikt met de COD AW download. Nu kan ik weer lekker uren gaan wachten. =(

Dan maar slapen.. :p

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Daar was een makkelijke fix voor toch? Keertje hard reset ofzo.

10. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Het was redelijk druk. Ik ga normaal nooit naar een nacht launch, maar het kwam deze x wel goed uit. In de winkel (gameshock) vertelde ze dat ze de enigste waren die een nachtlaunch hadden.

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Rijden in first person is :9

Schieten in first person is alleen nog even wennen. Gaat voor mij toch een tikkeltje te langzaam, zeker als je shooters gewend bent. Misschien even met de settings spelen.

Voor nu switch ik steeds tussen third- en first person. Rijden standaard in first person, zonder auto gewoon in third person.

Graphics zien er ook goed uit. En het blijft me verbazen hoe geweldig deze game is op technisch vlak.

Heb dagen lang AC Unity gespeeld...en erger me mateloos aan die lange laadtijden. Dan is het toch een wereld van verschil als je GTA V opstart en ziet dat alles soepeltjes loopt en dat de laadtijden merkbaar veeeeel korter zijn.

Morgen maar even verder.

Heb iig geen spijt dat ik deze game voor €70 in de PS Store heb gepre-orderd (eigenlijk €60, aangezien je tijdelijk €10 terug krijgt als je met €50 opwaardeert). :+

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Meestal ben ik nog wel wakker tot 4-5 uur snachts, dus als ze hier in Alkmaar een nachtlaunch hadden gehad, dan was ik waarschijnlijk wel heen geweest, maar toevallig moet ik vandaag de hele dag weg dus was op tijd naar bed gegaan (en als gevolg daarvan om half 5 al weer wakker(!) ), dus gewoon vandaag even ergens oppikken bij een MediaMarkt (weet nog niet waar want moet hele land door, maar waarschijnlijk Utrecht of Eindhoven), en ben vanavond pas laat thuis, dus dan doe ik alleen de install even, waarschijnlijk ook wel moe, dus dan pas morgen spelen.

Ben zeer benieuwd. Weet niet goed wat ik moet denken van het feit dat de graphics voor XBO en PS4 zo dicht bij elkaar liggen. Aan de ene kant natuurlijk uitstekend voor XBO owners, aan de andere kant vraag je je dan ook af of de PS4 versie nog mooier had KUNNEN zijn.

Niet dat ik me er veel van aantrek want ik vond de oude versie er al indrukwekkend uitzien, dus ongetwijfeld zal de PS4 versie grotendeels een genot zijn, maar toch, bij sommige games zo'n duidelijk verschil, en bij een game als deze dus blijkbaar gelijk.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Raar iets dat mensen dat mooier vinden. Hierdoor verlies je veel detail. De X1 versie heeft veel te veel last van 'black crush' iets wat op de ps3 ook vaak voorkwam. Voorbeeldje:

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Misschien hebben ze expres gekozen voor de extra 'black crush' om bepaalde details weg te moffelen.. Vind hrt effect wel erg leuk daarentegen, geen een wat noir effect. Anyway, ze zien er op beide consoles fantastisch uit en de framerate schijnt enorm stabiel te zijn. Some drops at busy moments. Ik neem aan dat het zich enorm beperkt want ik heb het so far nog maar in 1 review gelezen :) het zullen geen AC:U praktijken worden neem ik aan. Meer richting WD en daar vond ik het helemaal niet storend

15. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    De one versie ziet er top uit, goed om te zien. Vd week maar eens oppikken :)

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind de One versie ook mooier, diep en intens. PS is altijd zo flets.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fanboy.

Reckuuza en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bol.com heeft er ook weer een puinhoop van gemaakt. Bestellingen zijn niet verzonden en gaan opeens via Yourgamerzone. Heb 'm maar geannuleerd :+

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vergelijk je GTA5 performance wise met Unity? Volgens mij toch echt een groot verschil. Knap staaltje software dit.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Had je wel echt bij Bol besteld en niet via externe partner?

Deel Deze Pagina