Kun je de Bounties opsparen of moet je ze inleveren voordat de tijd verstreken is en er nieuwe Bounties vrijkomen?
Kan je gewoon opsparen. Daarom ben ik erg blij met het feit dat we nu 10 bounties mee kunnen nemen. Dan gaat het bij PVP ineens een stuk sneller.
Je kunt hem digitaal kopen van de Hong Kong marketplace, kost ongeveer 200,- HK-dollar, wat omgerekend € 20,- is. (moet je nog wel ff punten kopen voor die marketplace)
Voor zover ik weet wel, al heb ik de game van de HK marketplace gekocht en de pass ook... al zijn het volgens mij precies dezelfde games, al durf ik dit alles niet met zekerheid te zeggen.
Oke. Weet het ook niet zeker idd. Btw de framedrops in Destiny komen door de party chat. Bungie forum staat er vol mee. En switchen naar ingame chat fixed het gelijk. Lekker getest weer Bungie.
Je kan ook helm of chest armor krijgen als random drop Daarnaast kunnen er ook iets van 4 wapens droppen Ik zie alleen nergens waar ik mijn Timur lash kan reforgen
Ik heb gewoon 5 legendary wapens erbij, 2 shaders, een toffe legendary titan mark en dan de standaard coins e.d. Best een productieve 2 uurtjes In het begin liep je gewoon Ice Breakers te dismantelen en nu heb je gewoon 91 energies, 65 strange coins en 57 shards...
Wat the fuck is er aan de hand met de connectie in Destiny? De fuck heeft Bungie geflikt zeg. Iron Banner is van irritant naar compleet onspeelbare bagger gegaan op deze manier.
Toevallig morgenmiddag tijd voor 2 Nightfall en de Weekly? Lees wel dat er veel problemen zijn. Slome en zwakke Exotics, wapens die andere stats hebben en frame-drops op ALLE consoles Damn, vanmiddag ging het al kut. Mogen ze rap oplossen.