1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het een geweldig spel, maar de pc-controls laten veel te wensen over. Het is gewoon overduidelijk dat ze hebben geplaytest met controllers, want ik kan me niet voorstellen dat K&M testers dit zouden accepteren.
    - Geen Auto-attack...
    - Je kunt niet lopen door M1+M2 tegelijk in te drukken
    - Je kunt niet met M2 automatisch naar een plek lopen
    - Je moet bekant op 'loot' etc staan om het te kunnen gebruiken
    - Je kunt niet lopen. Met shift kun je sprinten, maar je sprint constant... :confused:
    - Je kunt je extra mouse-buttons niet mappen... :confused:
    - Tact. Cam kun je niet heel ver uitzoomen
    - Je kunt alleen maar in tact. cam je partymembers opdrachten geven om naar een bepaalde plek te lopen, waarom niet ook in 'pauze-mode'? Sowieso kunnen sommige acties alleen maar in tact. cam gedaan worden
    - Menu's zijn ook bagger op de pc en duidelijk gemaakt voor console
    - Je kunt je UI niet aanpassen

    Het is verder een fantastisch spel hoor, maar het is duidelijk dat er weinig focus voor de pc-controls was.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2014
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien moet je sims eens proberen

    Idd?
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah :p ik ben er gewoon nog niet uit welk ras en class ik neem. Heb nu legolas, de elfen boogschutter. Kamara, een female qunari mage. Kahl (drogo), de male qunari mage en ben toch nog aan het twijfelen om weer een andere aan te maken. Heb het spel maar uitgezet, want het schoot niet op :+
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    [​IMG]
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  5. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Is 'ie al ergens in de winkel gespot? :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha waaaat :p?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Herkenbaar, dat had ik ook met Oblivion. :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijk zeg die vrijheid in deze game, wat een mega verschil met DA2 zeg. Je kunt vrijwel elk fucking bergje op, gewoon exploren to the fullest. Alles was veel te restricted in DA2, DAO ook hiermee vergeleken.

    Ben zelf voor een warrior gegaan, maar dit is puur een beetje uitproberen en alles bekijken. De gesprekken skip ik ook efffe. Later vanavond overnieuw en dan alles gewoon doen. Hoe zit dat tijdens combat? Hoe kun je wegrollen voor attacks? Dat zou een nieuwe move zijn. :)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik stond alleen als een kikker te springen... Mages zijn volledig gelockt als ze spells doen, echt hinderlijk.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ga voor de rogue, 10:1 dat die weer de sterkte is. Dit was in de vorige games ook zo, helemaal in DA II. En makkelijke controls en skills, geen bullshit. Daarna misschien voor een warrior en mage sla ik waarschijnlijk over. Ik bescherm ze wel hoor. :+

    En, voor het eerst in jaren, bel de krant, weer een guide gekocht. Niet de CE, die heeft een veel te lange levertijd hier en daar, maar de gewone versie van mijn guide idolen van Prima Games. En zo te lezen aan jullie reacties kan een guide niet zoveel kwaad. :p
     
  11. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de game ook net binnen morgen ga ik er mee beginnen ik ben erg benieuwd ik denk dat ik voor een warior ga
     
  12. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    FYI: Bartsmit verkoopt hem al.
    PC: € 49,95/Xbox One /360 € 52,-

    Na mijn werk op goed geluk langs geweest bij Intertoys, Mediamarkt, Dixons en als laatste Bartsmit.
    Tada, ligt gewoon in de schappen lol...

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2014
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Dat je zo'n zin hebt in een spel, ervoor gezorgd hebt dat je hem vroeg kan spelen, en dan 4 uur poppetjes maakt en 'm dan maar uitzet.

    Vind ik gewoon mooi/apart/grappig :D
     
    DiaLogical vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Keuzes maken is niet mijn sterkste eigenschap :p vooral niet als ik alles wil doen. Denk dat ik gewoon maar een dobbelsteen moet opgooien ofzo
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus je bent er nog niet over uit wat voor class het gaat worden? :)

    Doet me echt aan Skyrim denken. Ik begon als Dark Elf, niet tevreden....toen Argonian, niet tevreden etc ec...uiteindelijk toch een Dark Elf geworden. :)
    Ik ga later vanavond de Rogue eens uitproberen, kijken of die bow and arrow met daggers tof zijn en ook even de Mage uitproberen. Niet kunnen bewegen tijdens attacks hebben de warriors ook last van, maar later krijg je wel die dodge/roll.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    En die keuze maakte eigenlijk niets uit
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man, alleen wat andere dialogen als je voor Khajiit, Argonian of een elf ging :)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja "niet uitmaken" is natuurlijk geheel persoonlijk. Ik had eerst een Qunari die eruit zag als de duivel vermomd als santa... Daar wil ik echt niet de hele game mee rond lopen. Nu ben ik vooral aan het twijfelen qua class. Mens wil ik iig niet zijn, zijn bitches in deze game. Mag ze niet. Dwerg hoef ik ook niet, want midget isn't my thing. Dan zou ik uitkomen op een elf of Qunari, maar dan nog welke class :p god help mij :'-(

    edit: Hmm, dit is wel handig om te weten bij het kiezen van een class. Even kijken

     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2014
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom spelen alle da noobs dit spel al maar de fans hier nog niet verdomme
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    WIE NOEM JIJ EEN NOOB?!?!
     

Deel Deze Pagina