Tyfuszooi... Hele dag geen internet gehad... Wil zo graag een keer de hard raid doen na zo vaak de normal gedaan te hebben zonder er wat voor te hebben gekregen...
Tja, wij zijn maar begonnen vanmiddag. Zag dat je sinds 11 uur gisteren niet online was geweest. Jammer, maar komt nog wel een keertje
Zoals @Delphiki het zegt. Er levelt niks, geen gear, geen wapens. Just come all out, guns blazin' and in your best gear.
he iedereen, ik zoek een leuke raid groep en als er ruimte is zou ik graag mee willen raiden. ik heb al filmpjes van de gevechten gekeken en met een paar kleine aanwijzingen zou het geen probleem voor mij meoten zijn. ik heb lange ervaring met raiden op de pc, als er nog vragen zijn schiet maar raak .. Thiez
Als je de raid een paar keer heb gedaan vlieg je er zo doorheen . Het enige probleem zijn al die bugs, vooral bij atheon. Niet normaal hoe vaak daar dingen mis gaan.
Niet als je toevallig 6 man bij elkaar hebt die nooit voorop lopen in het labyrinth, dan kun je zomaar ineens 20 minuten moeten zoeken naar de uitgang Voor de rest ging het allemaal wel prima, inmiddels is qua combat Normal echt geen uitdaging meer. Alleen een beetje jammer dat Hard dan weer net iets teveel van het goede is
Wanneer weer Hard raid @Maddmonkey @bulletproof010 @Raafie @Ic3DFire Wil hem nu ook wel vanaf het begin gewoon doen.
Zo eindelijk mijn Uggs gekregen, sniper rifle en 13 energy. Fak die Atheon glitches.... Dat moeten ze echt snel patchen.