Bij de 500k voor de Singleplayer is het volgens mij voor het personage waar je op dat moment mee speelt. Weet niet zeker. Had dit namelijk ook. Ik dacht ook zovan had ik beter die code iets later in de game kunnen inwisselen
Denk omdat Franklin de eerste character is waar je serieus mee speelt. Had dat namelijk ook. Ach, uiteindelijk kun je in SP toch beestachtig veel geld verdienen met aandelen. Goede vergelijking tussen de verschillende consoles
Hoop dat ze op de ps4 de kleine dipjes in de framerate gaan patchen.. Het is niet heel storend maar het haalt mij lichtjes uit de game.
Het is wel echt veel mooier geworden het spel gelukkig, na eerste missie twijfelde ik nog maar daarna werd het wel duidelijk. Daarnaast vind ik dat de wereld veel levendiger aanvoelt. Heb eigenlijk nog alleen SP gespeeld, ga vanmiddag wel even online uitproberen.
Nou das lekker dan... Die zie ik niet hoor :/ heb gewoon de pre order met miljoen besteld.. Is dat zo'n 25 cijferige code die je in je xbox menu moet invulle of ingame..??
Ah, oke. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken. Blijf het nog steeds jammer vinden dat ze geen crossgen aanbieding hebben
Ik hoop dat de dlc's vet worden.. Eentje die je terug brengt in de hood zoals San Andreas. Dat je hoods gaat veroveren en dat dat weer terug veroverd kan worden. Of hoe he CJ verlopen is na al die jaren.