---- " The Destiny Demo is now available for both PS4 and PS3 on the PlayStation Network Store. Destiny is an epic first-person action shooter that delivers a thrilling combination of cooperative and competitive modes with in-depth character customization, including a huge variety of weapons, armor, and abilities. This free demo experience represents a small sample of the activities you’ll find in the full game. The demo includes co-operative activities, story missions, and access to the games central social space, the Tower."
Tsja, en wat krijgen wij? Een framerate van 15 fps. Net 3x nightfall en een raid, niks interessants helaas, shards en energie. Zit nu wel op de 200 shards
Bungie trollt me. Kreeg net the last word uit chest in de hard raid. Uiteraard had xur hem afgelopen weekend
merken jullie dat ook in PvE? kan niet zeggen dat ik daar gister of eergister veel van gemerkt heb wel wat lag gezien in de nightfall, shanks die af en toe een metertje versprongen maar dat kan ook komen omdat er in de achtergrond een BF4 update gedownload werd op dat moment
Ja, zelfs in de tower merk ik het. Het is gewoon onspeelbaar, tenzij je niet in een party zit natuurlijk.
Gister de Raid weer eens gedaan op normal (was te laat voor hard)...hoefde alleen nog maar schoentje om mijn titan naar level 30 te tillen. Krijg ik ze 2 keer direct achter elkaar..... Achja, heb nu in ieder geval 2 chars op lvl 30. Nu de hunter nog, maar daar heb ik nog maar 1 raidpiece van...
Gister hard gecleared in 50 minuten met 4 x 29 en 2 x 30. Die loot slaat echt nergens op, mensen krijgen 2x een fatebringer bij de templar. Weer geen Vex, ondertussen al 5x hard gedaan en geen een Vex gedropt waar ik bij zat. Weet iemand of het realistisch is om Iron Banner rank 4 te halen in een week. Moet alleen nog gloves op mijn warlock en dan heb ik Hunter, Titan en Lock op 30. Vind Hunter by far het beste voor pvp en Titan voor pve.
Goeie vraag. Grave stelde het gister ook al voor om in de Iron Banner voor de gauntlets te gaan om onze titans op 30 te krijgen. Maar ik vind de PvP gewoon niet echt leuk en vraag me af hoeveel uur ik ervoor in zou moeten steken
Met nightfall bonus, tempering ofzo (die buff) het weekend activeren en elke dag de bounties halen en dan moet het gemakkelijk lukken. Als de game tenminste niet lagt als de pest...
Ja ik ben nu op rank 2,5 met ongeveer 4-5 uur Iron Banner. Dit wel met een team zodat je de meeste potjes makkelijk wint. Kwamen wel een keer tegen een groep van 6 die echt goed waren. Gingen er met ruim 8k verschil af