Ze zijn ervan op de hoogte dat de game is verkocht maar of Gamemania er op dit moment in meegaat weet ik niet helaas. Zou dan eerst even bellen.
Nog niks gehoord. Sowieso dom dat US en EU verschillende releases hebben maar GTA en FC wel weer zelfde
Welke class biedt vinden jullie het meeste fun voor combat? De combat in DA2 was duidelijk sneller, zelfs de rogue en warrior lijken trager qua combat nu en dat is even wennen. Hoe tof is de mage? Heb nog niet de tijd genomen om echt voor DAI te gaan zitten, dat krijg je wanneer je op dezelfde dag GTA V remastered hebt.
Heb nog geen bericht, maar ga er van uit, dat die van mij dan ook vandaag verzonden wordt! Ben nu bezig met nalezen vd story en het doen van de Keep. Voelt of ik aan het studeren ben, man, wat een hoop info Overigens heeft de Keep een helehoop kleine beslissingen helemaal niet overgenomen lijkt het ...
Ben ook helemaal niet meer aan die Keep toegekomen. Hoe belangrijk is dat? Kan ik niet gewoon ook de hele codex doorlezen in de game zelf en klaar? En dan nog even her DAO verhaal en DA2 (ook al heb ik die laatste uitgespeeld)?
Je bent hooguit een kwartier/halfuur bezig. Gewoon doen, keuzes kun je aanpassen naar eigens wens. Hoeveel je daar van terug gaat zien (neem aan alles) zorgt alleen maar voor meer fun.
Net bij gm nieuwendijk geweest om fc4 te halen. Ze wachten voor da op goedkeuring van hoofdkantoor. Bonnetje van mm is ingestuurd.
Hier ook Mijn kennis is weer bijgespijkerd. Althans, de hoofdlijnen, niet op alle minutieuze details ...