[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Whahahaha leuk hoor

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dribble en Alexknl vinden dit leuk.
  4. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
  5. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Het is duidelijk. Die afbeelding (of screen vanuit een filmpje) is fake. Belichting is ook totaal anders, en we weten inmiddels toch allemaal dat dat op de Xbox One er veel toffer uit ziet. :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje /care

Ik heb gister een klein stukje gespeeld op de PS4 en wil het liever hebben over hoe ontzettend anders het is om GTA in first person te spelen en hoe bruut het geweld zonder de disconnect van 3rd person allemaal is.

Als extra foliage het enige verschil is en de game er voor de rest hetzelfde uitziet en het op beide platformen goed loopt vind ik dat R* alsnog goed werk geleverd heeft

In first person zie je ineens ook zo ontzettend veel details, echt niet normaal. Al die kleine details zorgen ervoor dat de wereld van GTA echt leeft (itt die van bijvoorbeeld Watch_Dogs)

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Binnenkort toch maar kopen dus =(

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet niet of ik iedereen die hem op last gen al gekocht had meteen zou aanraden om hem te kopen nu met Dragon Age en Farcry en noem maar op

Maar iedereen moet het wel even spelen want het is echt heel apart om GTA in first person te spelen. Vooral omdat ze zoveel moeite gedaan hebben om alle animaties en interieurs en zo echt goed genoeg te maken om er in first person met je neus bovenop te zitten

10. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb geen idee.

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Grapje toch? Versies zijn zowat identiek aan elkaar

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Klopt, ik koop hem wel eens een keer als ie wat afgeprijsd is, moet me wel inhouden want het kriebelt wel weer even :+

13. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    De moeite? :+

Oké, even serieus. FP is gewoon erg bruut. Ook tof dat je andere controls kunt instellen in iedere view dat je speelt. Dat soort dingen denkt naar mijn idee alleen Rockstar aan.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Mwah, het zal vast wel bijzonder zijn qua details en shit maar GTAV is gewoon gemaakt als third person en dat is imo ooj gewoon het fijnste spelen. Lees her en der ook dat de firstperson weer niet helemaal vlekkeloos speelt.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is even wennen, want wat je nog wel hebt is dat je dezelfde input lag voelt als in 3rd person.

het animatiesysteem in GTA zorgt ervoor dat alles qua controle een beetje sloom is

en dat is in 1st person nog steeds zo. Dus het voelt niet zo vlot of responsive als CoD of Destiny ofzo.

Meer een beetje als bijvoorbeeld Dead Island.

Maar zoals @Froggle ook zegt, er is zo ontzettend veel te customizen qua controls voor elke situatie dat ik me er niet aan stoor maar maar nog wel een beetje zoekende ben naar wat ik de ideale combinatie vind. Ik heb gister even gespeeld met on foot 1st person, met 3rd person cover (a la RSV) en 3rd person in vehicle (want ik ben slecht in autorijden dus ik moet de camera wat hoger hebben) en dat werkt al best lekker.

Nog even wennen aan de button layout en dan zie ik mezelf het verder wel in 1st person gaan spelen

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Inb4 Fox News.

Metal Mark, Raafie, Saaslijer en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Gisteren bijna de hele avond FP gespeeld. Achterin een Dubsta 6x6 met politie achter je aan schietend om van ze af te komen. Vliegen in diverse vliegtuigen. Duiken, parachuteren. Chaos schoppen op straat. Een dolle bende. Heerlijke mode dit in GTA.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe deed je ook alweer een middelvinger? Gister als een gek gaan fietsen in first person. Ik ga hier weer teveel tijd aan besteden. Pffffff.

19. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Hahaha Badass!!!

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gewoon je vuist selecteren en dan schieten.

Deel Deze Pagina