mochten er gekken zijn die hem straks gaan spelen , ik heb wel tijd op de One , lvl29 hunter heb hem pas 1x uitgespeeld en 1x t/m ene laatste stuk.
Geef jullie maar seintje wanneer we de hard raid gaan doen.. Ik kan bijna altijd wel als t savonds is dan...
Morgen of van weekend, het maakt me helemaal niks uit. Ik wil wel FF switchen naar mijn Titan zodra we de Oracle checkpoint hebben. Dat is de enige char die nog wat boeiends kan krijgen uit de raid (fucking laarsjes). Als we van voor af aan beginnen zie ik sowieso het liefst FF 30 zijn in het begin
Ja is goed hoor. Heb alleen totaal geen motivatie om hard te doen heb alles al afgezien van praetorian folie
Jij, Raafie, Maddmonkey, Ic3d en ik. Hebben we nog een iemand nodig. Liefst level 30 of 29 met genoeg ervaring.
Rhoon nl wou ook mee lv29 En ik gaat met me lv30 lock mee.. Wil bij oracles wel ff de check overgeven aan me andere char
19.30 is goed. Zoals ik zei help ik wel FF mee op mijn warlock voor de checkpoint maar switch ik bij de oracles naar mijn Titan. @bulletproof010 we joinden gisteren Monkey zijn fireteam en vervolgens klapten we er allemaal uit om vervolgens weer random bij elkaar in fireteams te komen. Uiteindelijk kwamen we weer automatisch bij elkaar in de fireteam. Misschien dat het daar iets mee te maken had.
Nou zal je zegge ik zat in gta v haha en zag je daar proberen te joinen ofso stond icedfire rejected haha