[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    :mad:

Cookie en Delphiki vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niiiiicee! Heb nu een Timur's Lash met snellere reload met een lege mag, max ammo upgrade en bonus damage na reloaden :) Chill!

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoppa :+ ik kan mijn Titan ook op 30 krijgen nu. Hunter moet ik alleen nog even 1 level iron banner voor en dan heb ik alle characters op level 30 ghehe :p Dat wordt lekker voor de volgende raid

Rampage vindt dit leuk.
  4. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Nice! kreeg net Corrective Measure uit de hard raid en heb dus nu alle wapens die je in de raid kan krijgen :cool::cool:

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hupatee, weer helemaal niks gekregen deze raid. Ja, Plan C, maar die kon ik gelijk omzetten naar energy. Ik krijg mijn Titan nooit naar level 30, ik zit al meer dan 10 raids vast op de fucking laarsjes. Gelukkig was mijn Warlock snel level 30, maar anders was ik het wel zat geweest. Voor wapens hoef ik de raid ook bijna niet meer te doen, ik moet er nog een stuk of 2, dan heb ik die ook allemaal. Maar als ik kon kiezen had ik toch liever die laarsjes dan al die wapens!

bulletproof010 vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha ik zal vanavond niet meedoen dan. Haal al het geluk weg

bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat is een beetje goeie loadout voor PvP voor een titan. Ik moet er nu toch maar aan geloven om te proberen rank 4 te worden zodat ik gauntlets kan kopen

speel nu met suros/found verdict/hezen's vengeance

8. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Verschilt heel erg hoe je zelf speelt. Er zijn wel wapens die erg sterk zijn in pvp zoals:
    - Suros Regime
    - Hawkmoon
    - Found Verdict
    - The Swarm
    - Enkel Fusion Rifles met zeer snelle charge tijd
    - Sniper uit VOG

Echter ligt het er geheel aan hoe jij speelt en waar jij het beste mee speelt. Zit je vaak close/mid/longe range dan moet je daar je speelstijl en wapens op aanpassen.
    Als je een goede aim hebt raad ik je zeker een Handcannon aan, weet niet of je de Hawkmoon hebt? Dat ding is echt enorm sterk in PVP.

Anyway, de Suros Regime en Found Verdict is een hele goede combo, je zal die ook veel tegenkomen in Iron Banner.
    Voor Iron Banner raad ik je aan een Heavy Machine Gun te gebruiken i.v.m. de bounty die je daarvoor kan doen.

Laatste tip: Probeer wel je wapens zo ver mogelijk te upgraden!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb toevallig alle wapens die je noemt en op de swarm na allemaal volledig geupgrade :+

Ik probeer nog even door te zetten met suros en found verdict, merk wel dat een shotgun echt een must is

en dan probeer ik straks de Hawkmoon ook nog even, volgens mij is mijn aim over het algemeen wel redelijk

Thanks voor de tips iig. Invite me anders even als jullie straks nog gaan spelen en nog een plekje over hebben , met randoms spelen verveelt erg snel

Laatst bewerkt: 20 nov 2014
  10. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja Shotgun is inderdaad erg goed in PVP, vooral de Found Verdict met zijn range.

Ik ben vandaag de hele dag werken, vanavond, morgen en in het weekend zal ik veel online zijn, als ik je online zie stuur ik je wel een invite!

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wow, Iron Banner gaat nu wel stuk beter. Toch blijft die connectie echt raar. Twee potjes gewoon prima en dat merk je ook gelijk aan de score. Daarna leaven die gasten bij de tegenstander en komen er andere. Gelijk blijven health balkjes weer vol en er was zelfs 1 gast die overal doorheen kon lopen de hele tijd. Echt te vaag dat online gebeuren.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Raid? Wanneer? Hoelaat? :+

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Al vol ;) Moet je eens in het raid matchmaking topic kijken

14. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Vertel mij wat, ik heb 18 raids vastgezeten op enkel de voetjes :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Iron Banner is echt een hel in je eentje

Word steeds in halve potjes gegooid waarin we al met een paar 1000 punten achter staan .En dan zit je dat potje uit om een nieuw potje te starten en dan quit iedereenals ze niet direct voor staan en dan zit je weer 5 minuten voor jan lul te spelen.. Daarnaast is het een en al rode verbindingen wat je ziet en als klap op de vuurpijl krijg de laatste speler uit mn team net die dankzij zn 0.31 k/d het potje weggeeft een Plan C als beloning. En de rest krijgt niks

frustrerende kutmode in je eentje, ik ga wat anders doen tot er mensen online zijn om mee te spelen. Ben voor mn gevoel nu alleen maar kanonnevoer voor de 6 mans fireteams zonder dat het iets oplevert

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die lag is nog het ergste. Is echt erger geworden online sinds de vorige keer (dat was de vorige iron banner, daartussen niet meer gedaan). Ik sta zelfs nu nog telkens bovenaan, maar voorheen had ik 6000-7000 punten. Nu heb ik daar echt de helft van telkens en dat is bij lange na niet genoeg om die kutnoobs mee te laten liften. Ben nu rank 4 en heb mijn timur's lash gereforged. Ik vind het mooi zo :) ik kan met mijn titan en hunter ook level 30 worden iig :D

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wanneer komt die Weekly update van Bungie? Ben benieuwd wat ze over de exotics te melden hebben...

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vrienden hadden het net over hoe slecht bepaalde dingen zijn geworden in de game, ik werd nieuwsgierig dus probeerde het uit. Ik ging naar de Moon en daar merkte ik dat het ineens heel raar schokkerig loopt....en op een gegeven moment zelfs als een diashow. Dit allemaal door de update zegt die vriend. Beter fixen ze dit wel snel..anders ga ik me niet druk maken om die DLC in december.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heeft te maken met xbox live party chat ;) ga maar eens uit de chat tijdens het spelen. Echt heel bizar. Hoe meer mensen in de party des te erger het wordt.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Wat de hel. Een maandje geleden was het nog prima, niks aan de hand. Hoe gaan ze dit fixen? Niet te geloven al die gekke foutjes en bullshit met online games lately.

Deel Deze Pagina