Kwam soms niet meer bij joh, als golden retriever rondwandelen en overdag gewoon een leuke hond zijn, tegen de avond ineens mensen vermoorden en uiteindelijk na een wilde achtervolging kapot geschoten worden door gangleden.
Gisteren heel de avond GTA V gespeeld en het is wel weer vet hoor. Alleen dat FPV gaat hem niet worden voor mij. Vind het gewoon niet echt lekker spelen.
Gebruik stiekem eigenlijk ook maar weinig first person. Ga bijvoorbeeld eens dekking zoeken en kijken of de tegenstander tevoorschijn komt. Je blijft aan het switchen. Alleen met deathmatches is het wel tof. Maar daarvoor kunnen we natuurlijk ook gewoon BF of COD opstarten.
Tot je doodgaat of het zelf stopt. Beste doe je trouwens even een quick save met je telefoon voor je zo’n cactus eet want daarna is ie voorgoed verdwenen.
Nee want het is voor zover ik weet random in wat voor dier je verandert. Ik heb gisteravond steeds dezelfde cactus gegeten en werd steeds een ander dier. (varken, wild zwijn, koe, poedel, konijn, hert, golden retriever)
Echt frikking awesome.. Kan je als zeemeeuw ook echt de complete wereld rondvliegen of is het beperkt tot de area waar je de planten vind? Off-topic; vond de aflevering van Sopranos waar Tony aan de peyote zit ook geniaal. Zeker iets wat ik ook eens wil proberen.. Kom sowieso al wat raakvlakken tegen met de sopranos eerlijk gezegd.. Edit: groeien de cactussen uiteindelijk weer terug? Of staan de cactussen er eenmalig
Er zijn ook 27 verschillende cactussen inderdaad! Nee volgens mij niet. Je kan overal heen, pas alleen op als je boven die legerbasis gaat vliegen want dan krijg je wanted sterren. Nee ze groeien niet terug, daarom dus beste even een quick save doen voor je er eentje eet.
Ik ken ook niet alle locaties maar deze was makkelijk te vinden: (en je verandert dus niet altijd in een panter hier...)
Alleen in next-gen versies, die trip cactussen? Lijkt me best geniaal. Vanavond eens wat beelden van opzoeken.
Drie dagen bezig en inmiddels 30% progressie in de SP. Ben normaal niet zo van de GTA of van SP, maar kan er nu echt van genieten. Had hem een enkel keer op PS3 gespeeld tijd terug, maar nu zelf genieten van het verhaal.